۸ اسفند ۱۳۹۳، ۲۰:۰۴
کد خبر: 81522477
T T
۰ نفر
باهنر: مردم حوصله شنیدن حرف های انتخاباتی را از حالا ندارند

كرمان- ایرنا- نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: مردم حوصله شنیدن حرف های انتخاباتی را از حالا ندارند و خوب است تشكل های سیاسی حرف هایشان را در جمع خود مطرح كنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا باهنر روز جمعه در آیین بزرگداشت روز مهندس در سیرجان در رابطه با انتخابات آینده مجلس افزود: تشكل های سیاسی سه ماه قبل از انتخابات رقابت را آغاز كنند تا مردم از رقابت های زود هنگام خسته نشوند.

وی اظهار كرد: مملكت وقت و پول برای تبلیغات زود هنگام ندارد و نباید كه این رقابت ها به نهادهای دولتی از قبیل فرمانداری، آموزش و پرورش و جامعه مهندسان برسد و ورود پیدا كند.

باهنر با اشاره به نقش مهندسان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: هر روز یك نوآوری از آنها دیده می شد، در فناوری ها خوش درخشیدند و در همه بخش ها بویژه انرژی هسته ای، نانو، بایو و هوا فضا خوب عمل كردند.

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی بیان كرد: در رزمایش های انجام شده تمامی شاهكارهای عملیاتی و ساخت مربوط به مهندسان است.

وی تاكید كرد: برای مهندسان بن بستی نیست؛ یا راهی می یابند و یا راهی می سازند؛ و تلاش این قشر هیچ گاه متوقف نمی شود.

باهنر افزود: مهندسان باید برای حل مشكلات زیست محیطی و در بحث كمبود آب طرح های استفاده از مصرف آب كمتر و تولیدات بیشتر را پیش روی دولت بگذارند.

وی مهندسان را به راه حل كار آفرینی دعوت كرد و گفت: راه حل رفع هر مشكلی باید به دست مهندسان طراحی شود و همچنین راهكار حل مشكل اشتغال امروز، به دست مهندسان پیدا می شود.

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: دولت متصدی خوبی نیست، دولت باید همانند زمان جنگ حامی مردم باشد و در اقتصاد مقاومتی دولت كار را به مردم واگذار و خود نظارت كند.

وی ادامه داد: پروژه ها و طرح های ملی كه پس از افتتاح، لرزه به اندام دشمن می اندازد باید توسط دولت حمایت و كمك شود.

باهنر، در مورد استان كرمان و شهرستان سیرجان بیان كرد: این همه توسعه و پیشرفت در همه بخش ها و بویژه معادن گل گهر چشمگیر است كه از بركات انقلاب و تلاش جوانان خلاق و مهندسان به شمار می رود.

در پایان این آیین از 15 نفر از مهندسان برتر جامعه مهندسی سیرجان در عرصه سازندگی، فولاد، علمی و دانشگاهی، معادن و فنی تجلیل شد.

7435/3028 /1596
۰ نفر