۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۱۲
کد خبر: 81522260
T T
۰ نفر
رزمایش سپاه در آبهای خلیج فارس برای تثبیت امنیت ضروری بود

بندرعباس-ایرنا- امام جمعه بندرعباس با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز و آبهای خلیج فارس، گفت: این رزمایش برای تثبیت امنیت و نشان دادن جایگاه ایران در منطقه و جهان اسلام ضروری بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'غلامعلی نعیم آبادی' در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: این رزمایش نیروهای سپاه پاسداران موجب وحشت و عصبانیت استكبار جهانی شده است.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به توانمندی بالای نیروهای سپاه پاسداران، تصریح كرد: باید برای پیشگیری از حمله دشمنان از نظر تجهیزات نظامی قوی و پیشرفته باشیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به مشكل كشاورزان گوجه كار استان، بیان داشت: برای مدتی این كشاورزان در فروش محصولشان با مشكل مواجه بودند كه با حمایت های دولت این مشكل برطرف و خرید محصول آنها انجام و از متضرر شدنشان پیشگیری شد.

آیت الله نعیم آبادی ضمن قدردانی از این اقدام دولت، خواستار توجه جدی دولت به مشكلات كشاورزان مناطق مختلف هرمزگان شد و تاكید كرد: حمایت از كشاورزان باید در سالهای آینده نیز تداوم داشته باشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان كرد: با احداث یك كارخانه رب گوجه فرنگی در هرمزگان بسیاری از مشكلات مربوط به خرید این محصول در استان برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به منطقه سیاهو، مشكلات این روستا را در بخش های آب، راه، مدرسه و مراكز درمانی عنوان كرد.

آیت الله نعیم آبادی گفت: منطقه سیاهو از ظرفیت های بسیاری در بخش كشاورزی برخوردار است كه با احداث سد و رفع مشكل آب این منطقه می توان شرایط صادرات نارنگی معروف سیاهو را از بندرعباس فراهم كرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به نامگذاری 22 اسفند ماه به عنوان روز شهدا از مردم بندرعباس خواست تا به مناسبت گرامیداشت این روز مراسم راهپیمایی را در مسیر منتهی به گلزار شهدا و محل برگزاری نماز جمعه در این تاریخ برگزار كنند.ك/3

7198/6048