۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۴۰
کد خبر: 81521666
T T
۰ نفر
وزیر ورزش وجوانان: ورزش ،بهره وری كارگران را افزایش می دهد

ساری - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان گفت : ورزش كارگری كشور دارای ظرفیت و توانمندی های فراوانی است كه اگر توجه بیشتری به این بخش انجام شود ، روحیه نشاط و شادابی نیز در كارگران رونق و بهره وری افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمود گودرزی روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی كارگران كشور در ساری اظهار كرد : اگر چه متولی اصلی برگزاری این المپیاد، وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعی است اما وزارت ورزش و جوانان تا حد توان از گسترش و بهبود این مسابقات حمایت می كند .

وزیر ورزش و جوانان همچنین بر لزوم توجه بیشتر به ورزش همگانی تاكید كرد و گفت : توسعه ورزش همگانی ، یكی از تاكیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب است كه باید بكوشیم این ورزشها را در میان همه اقشار جامعه گسترش دهیم.

گودرزی به ظرفیت های فراوان ورزش مازندران اشاره كرد و افزود: این استان با بهره مندی از ورزشكاران مدل آور در رشته های گوناگون ورزشی ، یكی از قطب های بی بدیل و انكار نشدنی ورزش كشور محسوب می شود .

وی خواستار برگزاری مطلوب اولین المپیاد فرهنگی ورزشی كارگران كشور شد و گفت :برگزاری با كیفیت مطلوب می تواند تاثیر بیشتری در ورزش كشور داشته باشد .

اولین المپیاد فرهنگی ورزشی كارگران كشور با حضور بیش از 2 هزار ورزشكار از استان های كشور در 25 رشته ورزشی مردان وزنان فردا جمعه و شنبه در 14 شهر مازندران برگزار می شود .ك/3

2096/1899