۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۴۶
کد خبر: 81498205
T T
۰ نفر
فرماندارگناوه: وفاق وهمدلي در كشور دشمنان را مايوس كرده است

گناوه-ايرنا- فرماندارگناوه گفت: بايد بخود بباليم در كشوري زندگي مي كنيم كه درسايه وفاق و همدلي آحاد جامعه، دشمنان نظام و انقلاب مايوس و بهت زده شده اند.

به گزارش ايرنا، عبدالنبي يوسفي روز يكشنبه درنشست منتظران موعود(ع) پايگاه مقاومت بسيج نبي اكرم مسجدالنبي(ص) بمناسبت دهه مبارك فجر افزود: حكومت اسلامي ايران مبتني بر ارزش هاي اسلامي و مردم سالاري ديني بنيان نهاده شده و از امن ترين كشورها در دنياي كنوني بشمار مي آيد.

وي اظهاركرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي يكي از نظام هاي پيشرفته دنيا است كه درسايه ولايت فقيه از بهترين قانون اساسي بهره مند بوده و در پاسخگويي به نيازمندي هاي مردم در دنيا مطرح و برجسته است.

فرماندارگناوه گفت: از زمان شروع بكار خدمت خود دراين شهرستان مشكلات عديده اي وجود داشت كه براساس اولويت بندي نسبت به برطرف كردن آنها پيگيري و بخشي برطرف و بخش ديگري تا حصول نتيجه در دست اقدام است.

وي وضعيت راهها و فاضلاب را از مهم ترين مشكلات اين بندرعنوان كرد و افزود: با حضور كاروان دولت تدبير و اميد در استان بوشهر در دي ماه امسال اعتبار خوبي براي بهبود راه هاي ارتباطي به اين شهرستان اختصاص يافت.

وي گفت: از مجموع اعتبارات مصوب سفر رييس جمهوري به استان بوشهر، بيشترين ميزان به شمال استان بوشهر بويژه گناوه تعلق گرفت.

يوسفي افزود: دراين ارتباط دو هزارو 170 ميليارد ريال به مركزيت شهرستان گناوه اختصاص يافت.

فرماندارگناوه، احداث دهكده گردشگري در گناوه را از ديگر رهاورد مهم سفر رييس جمهوري به اين شهرستان عنوان كرد و گفت: با احداث اين دهكده يكهزارهكتار از اراضي اين شهرستان براي اجرايي شدن آن پيش بيني شده كه با بهره برداري به عنوان محور توسعه اين شهرستان اثرگذاري دارد.

وي بر حضور گسترده مردم اين شهرستان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن تاكيد و گفت: مردم سلحشورو هميشه درصحنه ايران اسلامي در روز 22 بهمن با وحدت و همدلي حضوري حماسي و جاودان خواهند آفريد.

وي از تلاش و زحمات هيات امنا و پايگاه مقاومت بسيج نبي اكرم مسجد النبي (ص) اين شهر قدرداني كرد و گفت: مساجد به عنوان كانون اصلي فرهنگ و مذهب بشمار مي آيد.

جانشين سپاه انصارالحسين (ع) گناوه گفت: انقلاب اسلامي ايران برگرفته از نهضت خونبار حسيني به رهبري امام راحل بنيان نهاده شده كه هر روز بر اقتدار و عظمت آن در جهان افزوده مي شود.

سرهنگ عابدين عباسي افزود: از زمان انتصاب فرماندار اين شهرستان در دولت يازدهم گام هاي جدي براي حل مشكلات فرهنگي و اجتماعي اين منطقه با همكاري مسوولان برداشته شده است.

وي گفت: پايگاه بسيج نبي اكرم يكي از بهترين و فعالترين پايگاههاي بسيج در سطح استان و اين شهرستان بشمار مي آيد.

امام جماعت مسجد النبي (ص) گناوه گفت: اين مسجد از هيات امناي فعالي برخوردار و از ممتازترين مساجد در سطح استان بوشهر در عرصه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و مذهبي شناخته شده است.

حجت الاسلام محمدباقر دشتي افزود: از مسوولان اين شهرستان بخصوص فرماندار انتظار داريم كه در برطرف كردن مشكل اشتغال ، مسكن و ازدواج جوانان منطقه همت و تلاش مضاعف كنند.

اين آيين به همت هيات امنا و پايگاه مقاومت بسيج نبي اكرم مسجد النبي (ص) گناوه برگزار شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ك/2

6164/6043

سرخط اخبار استان‌ها