۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۴۱
کد خبر: 81494253
T T
۰ نفر

كاشان- ايرنا- سه پروژه عمراني، صنعتي و ورزشي روز پنجشنبه در آييني با حضور «علي ربيعي» وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي در نطنز به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، مجتمع «سنگ آروين» نطنز از جمله پروژه هاي افتتاحي با حضور نماينده دولت يازدهم در نطنز بود كه اين مجتمع در زميني به مساحت 30 هزار مترمربع با اعتباري افزون بر 250 ميليارد ريال توسط بخش خصوصي احداث شده است.

ظرفيت اسمي اين مجتمع، توليد سالانه 250 هزار مترمربع سنگ با اشتغالزايي 50 نفر است.

ساختمان شهرداري خالدآباد دومين پروژه افتتاح شده با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در شهرستان نطنز است كه در زميني به مساحت يكهزار مترمربع و با زيربناي يكهزار و 700 مترمربع در دو طبقه و با هزينه اي بالغ بر 10 ميليارد ريال از اعتبارات يك درصد سايت هسته اي نطنز، منابع داخلي شهرداري و همياري خانواده مرحوم «همتي خالدي» ساخته شده است.

همچنين زمين چمن مصنوعي كارگران بادرود با متراژ 800 متر و ابعاد 20 در 40 متر با اعتباري افزون بر دو ميليارد و 300 ميليون ريال با حضور علي ربيعي به بهره برداري رسيد.

بازديد از كارگاه توليدي «مهتاب بافت» بادرود با بيش از 120 نيروي كار فعال در زمينه توليد البسه نظامي از ديگر برنامه هاي وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي در شهرستان نطنز بود.

ربيعي به عنوان نماينده كاروان تدبير و اميد امروز در شهرستان نطنز و اردستان حضور يافته است.

شهرهاي خالدآباد و بادرود در شمال استان اصفهان از توابع شهرستان نطنز و در فاصله 35 كيلومتري اين شهرستان قرار دارد.

7430/3009/6021