۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۴۰
کد خبر: 81492735
T T
۰ نفر
سفر وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی به اردستان و نطنز

كاشان- ایرنا- «علی ربیعی» وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در دومین روز سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان اصفهان فردا (پنجشنبه) به شهرستان های اردستان و نطنز سفر می كند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی ضمن دیدار با مردم اردستان، ورزشگاه كارگران و میدان ورودی این شهر را افتتاح می كند.

همچنین نماینده دولت تدبیر و امید با حضور در گلزار شهدای شهر «زواره» از توابع شهرستان اردستان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، كلنگ طرح فاضلاب این شهر هشت هزار نفری را به زمین می زند.

ربیعی در سفر به شهرستان نطنز ضمن بازدید از كارگاه تولیدی «مهتاب بافت» شهر «بادرود»، ساختمان شهرداری «خالدآباد»، مجتمع سنگ آروین نطنز و زمین چمن مصنوعی مجموعه تفریحی ورزشی شهید «روح الله خاله یی» بادرود را نیز افتتاح می كند.

شركت در شورای اداری از دیگر برنامه های پیش بینی شده وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی به این دو شهرستان است.

شهرستان اردستان با حدود 45 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 كیلومتری شمال اصفهان و شهرستان نطنز با حدود 40 هزار نفر جمعیت در حدود 120 كیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین سفر استانی خود به همراه كاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه وارد اصفهان شد.

7430/7431/6136/6021