۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۲۲:۴۳
کد خبر: 81487035
T T
۰ نفر
شهر موش‌ها ركورددار شد

تهران - ایرنا - برگزیدگان بخش اقلام تبلیغی سی و سومین جشنواره فیلم فجر در مراسم آغازین (شامگاه شنبه ) این رویداد سینمایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا ، هیات‌های انتخاب و داوری بخش تبلیغات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، متشكل از مرتضی شایسته، سیف‌الله صمدیان، علی نیك رفتار، رامبد جوان و میثم مولایی برگزیدگان دریافت جایزه تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره فجر در دوره سی و سوم را در بخش های مختلف اعلام كردند.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین عكاسی فیلم را به سحاب زری‌باف برای فیلم اشباح به كارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه كنندگی جهانگیر كوثری اهدا كرد.

هیات داوران این مسابقه همچنین تندیس بهترین نوآوری و خلاقیت در شیوه های اصولی تبلیغات و اطلاع رسانی را به امیر اثباتی برای فیلم ماهی و گربه به كارگردانی شهرام مكری و تهیه كنندگی سپهر سیفی اهدا كرد.

تندیس بهترین مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی نیز به بهرنگ تنكابنی برای فیلم شهر موش ها 2 به كارگردانی مرضیه برومند و تهیه كنندگی منیژه حكمت و علی سرتیپی اهدا شد .

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران دیپلم افتخار بهترین همكاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (ایده پردازی برای اطلاع رسانی) را به پوریا عالمی برای فیلم شهر موش ها 2 به كارگردانی مرضیه برومند و تهیه كنندگی منیژه حكمت و علی سرتیپی تقدیم كرد.

همچنین دیپلم افتخار بهترین همكاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (مدیریت روابط عمومی و نمایش شهرستان ها) از سوی هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به محرم براتی برای فیلم شهر موش ها 2 به كارگردانی مرضیه برومند و تهیه كنندگی منیژه حكمت و علی سرتیپی تعلق گرفت.

هیات داوران دیپلم افتخار بهترین همكاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (طرح عنوان اصلی، عنوان بندی و گرافیست) را به ابراهیم حقیقی برای فیلم شهر موش ها 2 به كارگردانی مرضیه برومند و تهیه كنندگی منیژه حكمت و علی سرتیپی تقدیم كرد.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین همكاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (مدیریت تبلیغات شهری و برگزاركننده مراسم های معرفی) را به مهشید آهنگرانی برای شهر موش ها 2 به كارگردانی مرضیه برومند و تهیه كنندگی منیژه حكمت و علی سرتیپی اهدا كرد.

همچنین در ادامه این مراسم از پیشكسوتان عرصه لابراتوار تقدیر به عمل آمد.

فراهنگ**9246**1601**
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ