۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۲۱:۵۳
کد خبر: 81487012
T T
۰ نفر
جشنواره فیلم فجر نقطه آغازی برای همدلی است

تهران - ایرنا - دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر گفت: این جشنواره همه سینمای ایران نیست بلكه نقطه آغازی برای همدلی و اكران موفق هنرمندان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، علیرضا رضاداد امشب (شنبه ) در آیین آغازین سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: در ایام نوروز سینمای ایران، یعنی دهه فجر قرار داریم كه هم بزرگداشت دهه فجر بوده و هم به تماشای بخش ستایش برانگیزی از هنر ایران می نشینیم.

این مراسم با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون ، كار و رفاه اجتماعی و جمعی از سینماگران و دوستداران این هنر در برج میلاد تهران برگزار شد .

رضاداد ادامه داد: جشنواره فیلم فجر همه سینمای ایران و پایان یك فیلم نیست بلكه برای همدلی مجدد و راه پیش روی تا اكرانی موفق و گسترش ارتباط عموم مردم علاقمند به سینما است.

دبیر جشنواره فجر سی و سوم با اشاره به اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر اكرم (ص) توسط یك نشریه فرانسوی نیز گفت : امروز بار یگر به اتفاق همه هنرمندان عهدی را می‌بندیم كه چند روز پیش با هم نجوا كردیم و گفتیم یا رسول‌الله مرزها زبان فاصله‌اند و تو ای حبیب خدا از مرزها عبور كردی تا به همه بیاموزی آن طرف مرزها بهشت است و احدی از پیروانش را نمی راند. پس به ما بیاموز كه چون تو برای این گمگشتگان، فانوس روشنی باشیم ، زبان سینمای ایران، زبان نزدیك به كمال توست.

رضاداد در پایان سخنانش برای سینمای ایران و سینما دوستان دهه ای پراز شور و نشاط ، امید و موفقیت آرزو كرد.

فراهنگ**9246**1601**
۰ نفر