۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۲۶
کد خبر: 81486661
T T
۰ نفر
ابراز رضايت سرمربي تيم ملي بدمينتون از ميزباني سمنان

سمنان - ايرنا - سرمربي تيم ملي اميد، نوجوانان، جوانان و رده هاي پايه بدمينتون ايران از امكانات و شرايط برپايي اردوي تيم ملي در سمنان ابراز رضايت كرد.

'مرتضي ولي دروي' روز شنبه در پايان اردوي 10 روزه تيم ملي در تالار اختصاصي بدمينتون سمنان از مسوولان سمنان به خاطر برگزاري و آماده كردن امكانات اردويي مناسب تشكر كرد.

وي گفت: امكانات اردويي تيم ملي در سمنان اعم از سالن تمرين، تغذيه و اسكان در سطح بسيار خوبي قرار داشت.

تيم ملي در مدت اقامت در سمنان در دو نوبت صبح و عصر در تمرين كرد و امكانات پايگاه قهرماني نيز در اختيار اين تيم قرار داشت.

تيم ملي بدمينتون خود را براي حضور در رقابتهاي بين المللي دهه فجر در تهران آماده مي كند.

اين رقابتها از بيست و سوم تا بيست و ششم بهمن در تهران برگزار مي شود و تيم ملي پس از سمنان دو اردوي ديگر در سنندج و كمپ تيم هاي ملي در تهران برگزار مي كند.

در اردوي سمنان هشت بازيكن از استانهاي كرمانشاه، كردستان، همدان، زنجان، قم و گيلان حضور داشتند كه زير نظر كادر فني به تمرين و آماده سازي پرداختند و به گفته ولي دروي 50 درصد برنامه هاي اين اردو به كارهاي بدنسازي و 50 درصد بقيه به كسب مهارتهاي انفرادي و تيمي اختصاص داشت.

اين اردو از اول بهمن در سمنان آغاز به كار كرده بود و جمعه به كار خود پايان داد.

رييس هيات بدمينتون استان سمنان نيز روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: در حاشيه اين اردو دوره مربيگري پايه (شاتل تايم) زير نظر 'مرتضي ولي دروي' مدرس آسيايي در سمنان برگزار شد.

'علي موذن' افزود: در اين اردو كه زير نظر كنفداسيون آسيا برگزار شد 40 نفر از مربيان و بازيكنان شهرهاي مختلف اين استان شركت داشتند.

وي گفت: مدرك شركت كنندگان داراي ارزش آسيايي است و از سوي كنفدراسيون آسيايي صادر و تاييد مي شود.ك/3

599