۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۳۵
کد خبر: 81486453
T T
۰ نفر
بارش برف برخی از محورهای مواصلاتی كشور را مسدود كرد

تهران - ایرنا - مركز مدیریت راه های كشور اعلام كرد :برخی از محورهای مواصلاتی كشور به علت بارش برف، احتمال ریزش بهمن و انجام عملیات راهسازی مسدود است و هموطنان برای دریافت خلاصه آخرین وضعیت راهها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامك نمایند.

گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی مركز یاد شده حاكی است ، محور فرعی شمشك ـ دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران همچنان تا اطلاع بعدی به دلیل بارش برف مسدود و تردد از محور كرج - گچسر- مرزن آباد انجام می شود.

همچنین محور فرعی پونل ـ خلخال ، واقع در استان اردبیل، تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف، احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی كافی مسدود و رفت وآمد از محور اسالم - خلخال امكان پذیر است .

محور فرعی سرو آباد ـ پاوه ، واقع در استان كردستان نیز تا اطلاع بعدی به دلیل بارش شدید برف، احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی كافی مسدود و آمد و شد خودروها از محور سنندج- كامیاران- روانسر- پاوه انجام می شود.

بر اساس اعلام مركز مدیریت راه های كشور ،محور قدیم اصفهان- شهركرد (گردنه رخ ـ جعفرآباد) ، واقع در استان چهار محال و بختیاری، تا 15 فرودین 94، به دلیل احتمال ریزش كوه و سقوط بهمن، حدفاصل كیلومتر17 تا 26، مسدود و تردد از مسیر تونل های رخ شماره یك و دوانجام می شود.

آزاد راه مرزن آباد ـ چالوس، واقع در استان مازندران به دلیل ریزش كوه تا اطلاع بعدی مسدود و رفت وآمد وسایل نقلیه از محور قدیم مرزن آباد ـ چالوس میسر است .

محور فرعی همدان ـ گنجنامه ـ تویسركان، واقع در استان همدان نیز تا 31 فروردین 94، به دلیل صعب العبور بودن و نبود ایمنی كافی مسدود و آمد و شد خودروها از محورهای همدان- جوكار- تویسركان و همدان- اسدآباد - تویسركان انجام می شود.

محور اردبیل - سرچم ، واقع در استان اردبیل تا 21 اسفند ماه سال 93 به دلیل اجرای عملیات راهسازی و ترانشه برداری، حدفاصل كیلومتر 90 تا 110، مسدود و رفت وآمد از محورهای اردبیل - آستارا و اردبیل - سراب - بستان آباد به زنجان صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، محوركمربندی جنوبی الیگودرز، واقع در استان لرستان، تا 25 اسفند ماه سال جاری، بطور 24 ساعته، بدلیل اجرای عملیات راهسازی و احداث تقاطع غیر همسطح مسدود و كمربندی شمالی به عنوان مسیر جایگزین معرفی می شود.

تردد در محور زنجان ـ میانه ، واقع در استان آذربایجان شرقی، تا 20 اسفند و در ادامه از 20 فروردین لغایت 31 اردیبهشت ماه 94، از ساعت 7 الی 17، به ‌دلیل اجرای عملیات تعمیر روشنایی تونل قافلانكوه، همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام پذیر است.

محور پلیس راه ( اصفهان - شیراز ) ـ مباركه، واقع در استان اصفهان نیز به دلیل اجرای عملیات روكش اسفالت از ساعت 8 الی 18 تا 25 اسفند ماه سال جاری آمد وشد خودروها همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

محور نیشابور- كاشمر، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ 25دی لغایت 19 اسفند ماه امسال ، از ساعت7 الی16، به دلیل اجرای عملیات بهسازی مسیر، حدفاصل كیلومتر 22 تا 28، رفت و آمد وسایل نقلیه همزمان با اجرای عملیات، همراه با محدودیت و رعایت احتیاط میسر است.

اقتصام(2)1108 ** 1559

سرخط اخبار اقتصاد