۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰:۲۷
کد خبر: 81485601
T T
۰ نفر
احدی: روزبهانی توانایی كسب مدال المپیك ریودوژانیرو را دارد

تهران - ایرنا- سرمربی تیم ملی بوكس ایران با اشاره به اینكه احسان روزبهانی با ارائه مبارزه ای تماشایی موفق به كسب سهمیه المپیك شد، گفت: بوكسور وزن 81 كیلوگرم ایران در صورت حمایت های لازم توانایی رسیدن به مدال در المپیك 2016 را دارد.

احسان روزبهانی بوكسور وزن 81 كیلوگرم ایران جمعه شب با برتری مقابل نماینده موریتانی در مرحله چهارم لیگ نیمه حرفه ای جهان، نخستین سهمیه ورزش ایران برای حضور در المپیك 2016 ریودوژانیرو را كسب كرد.

در این راستا، اكبر احدی در گفت وگو با ایرنا تصریح كرد: مبارزه روزبهانی با نماینده موریتانی در سطح فنی بسیار بالایی انجام شد و نماینده ایران كار بزرگی انجام داد.

وی افزود: بوكسور شایسته ایران با وجود مصدومیتی كه از ناحیه بینی داشت، با غیرت ایرانی توانست 8 راند مبارزه سنگین را با پیروزی به پایان برساند.

سرمربی تیم ملی ایران با تاكید براینكه این بهترین مبارزه ای بود كه درسالهای اخیر از احسان روزبهانی دیده است، گفت: ای كاش این مبارزه پخش زنده تلویزیونی داشت تا مردم عزیز ایران اسلامی شاهد درخشش روزبهانی بودند.

احدی با اشاره به اینكه مسوولان ورزش باید از این پس نگاه ویژه ای به روزبهانی داشته باشند عنوان كرد: اگر حمایت های لازم از این بوكسور شایسته انجام شود او توانایی كسب مدال در المپیك 2016 را دارد.

وی در پایان گفت: تشكر ویژه ای از دكتر بهرامی مربی بدنساز احسان روزبهانی دارم كه سالهاست برای موفقیت این بوكسور تلاش می كند.

ورزشی(4)**3783**1859

سرخط اخبار ورزش