۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۷:۴۰
کد خبر: 81475147
T T
۰ نفر
نماينده مردم اهواز: هماهنگي خوبي بين ايران و عراق در تبادل شهدا وجود دارد

اهواز - ايرنا - نماينده مردم اهواز، حميديه، باوي و كارون در مجلس شوراي اسلامي گفت: هماهنگي خوبي بين ايران و عراق در تبادل شهداي دوران دفاع مقدس وجود دارد.

'سيدشكرخدا موسوي' عصر پنجشنبه در حاشيه آيين تشييع پيكرهاي پاك و مطهر 121شهيد تازه تفحص شده درعراق در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تبادل شهدا بر اساس قوانين بين المللي و طبق پروتكل هاي بين المللي انجام مي شود اما پس از روي كار آمدن دولت شيعي در عراق هماهنگي هاي خوبي بين ايران و عراق و ستاد كل نيروهاي مسلح در اين ارتباط به وجود آمده است.

وي اضافه كرد: در حال حاضر ضوابط پيشين كه به هر تعداد شهيد تحويلي به ايران بايد اجساد عراقي تحويل كشور مقابل شود وجود ندارد و تبادل شهدا با هماهنگي هاي خوبي انجام مي شود.

موسوي ادامه داد: تلاش هاي سردار باقرزاده و ديگراعضاي گروه تفحص شهدا و نيز نيروهاي مسلح در اين زمينه جاي تقدير و سپاس دارد و با وجود خطرات بسيار تفحص اين عزيزان براي يافتن پيكرهاي پاك ديگر شهداي مفقود الاثر ادامه دارد.

پيكرهاي پاك و مطهر 121شهيد تازه تفحص شده عصر پنجشنبه در آييني با حضور جمعي از مسوولان استاني و محلي و فرماندهان نظامي و انتظامي در اهواز تشييع شدند.

645/551
۰ نفر