۱ بهمن ۱۳۹۳، ۲۳:۰۷
کد خبر: 81474310
T T
۰ نفر
اهانت به پيامبر اسلام(ص) نشانه عجز دشمنان است

شيراز- ايرنا- رئيس نهاد نمايندگي ولي فقيه در استان فارس گفت: اقدام اهانت آميز مجله فرانسوي به پيامبر اسلام(ص) نشانه عجز دشمنان است زيرا تحريم ها و تهديدهاي آنها ابزاري براي تاثيرگذاري بر مسلمانان و دست يابي به اهداف شوم آنها نبود لذا با توهين به پيامبر اسلام(ص) در خيال واهي ممانعت از پيشروي اسلام در جهان هستند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام امين رصاف عصر چهارشنبه در تجمع دانشجويي مردمي دانشجويان دانشگاه هاي شيراز در اهانت مجله فرانسوي به پيامبر اسلام(ص)افزود: در شرايط كنوني جهان موج اسلام خواهي با اين حركت جان تازه اي مي گيرد زيرا همه دنيا نسبت به دين اسلام و مباني آن حساس شده اند و نه تنها علماي شيعه و سني بلكه علماي مسيحيت هم به اين اقدام اعتراض كردند.

وي بيان كرد: دشمنان بعد از اسلام هراسي و تقويت موج افراطي گري در شيعه و سني به دنبال ايران هراسي هستند و براي رسيدن به اين خواسته شوم خود مساله هسته اي ما را با تلاش دنبال مي كنند.

او با بيان اينكه مساله هسته اي خواسته دشمنان ما نيست ادامه داد: اگر مسوولان كشور در مساله هسته اي كوتاه بيايند در واقع فضاي حضور و فعاليت دشمنان در بخش هاي ديگر كشور فراهم شده است زيرا دشمنان نابودي و عدم وجود ايران را به عنوان هدف نهايي خود دنبال مي كنند.

رصاف گفت: اقدام غيرتمندانه مردم و تجمع در واكنش به توهين نشريه فرانسوي به پيامبر اسلام را نشانه دين مداري مسلمانان بود كه دنياي غرب با اين اقدام، بار ديگر بي فرهنگي و بي تمدني خود را به دنيا نشان داد.

رصاف اظهارداشت: غربي ها به اسم آزادي به سادگي به اعتقادات يك و نيم ميليارد مسلمان جهان توهين مي كنند و واكنش برخي از اين اقدام سكوت و يا حمايت از آنها است در حالي كه در اين كشورها سوال كردن درباره هلوكاست مجازات هاي سنگين دارد.

وي اضافه كرد: جاهليت مدرن، ارمغان امروز فرهنگ غرب براي دنيا است كه در پس شعارها مسايل ضد اخلاقي و بي مبالاتي اعتقادي را در جهان ترويج مي كنند و اين درحالي است كه مردم اين كشورها ناراضي هستند.

او با بيان اينكه توهين مجله فرانسوي به رسول الله(ص) را تكرار يك عمل وقيحانه است ادامه داد: امروز سردمداران و مدعيان آزادي در جهان در جهالت به سر مي برند و جاي تاسف است كه برخي افراد خود فريفته داخلي هم اين ادعا را باور مي كنند.

رصاف عنوان كرد: مسوولان وزارت خارجه بايد اين اقدام وقيحانه غرب را جدي بگيرند و در روابط با دولت هاي غربي تجديد نظر كنند.

وي افزود: مسوولان كشور نبايد ساده از كنار قضيه توهين به پيامبر اسلام(ص) عبور كنند و حركت هاي و برخورد جدي مسئولان در اين زمينه مطالبه عمومي مردم ما است.

او با بيان اينكه پافشاري بر روي اعتقادات و دستاوردهاي خود مطالبه جدي مردم از مسوولان است گفت: تجمع ها و فريادهاي مردم در اعتراض به اقدام غرب، خواسته مردم مسلمان جهان براي عدم سكوت از جوامع و سازمان هاي جهاني و صاحب نظران است كه زيرا گذشتن از كنار توهين به پيامبر اسلام؛ گذشتن از انسانيت است.

در پايان اين تجمع دانشجويي مردمي، بيانيه دانشجويان قرائت شد.ك/2

7382/667

سرخط اخبار استان‌ها