۲۵ دی ۱۳۹۳، ۱۹:۰۲
کد خبر: 81466231
T T
۰ نفر
نماینده مجلس : دولت را نباید در میان مشكلات تنها گذاشت

كرج- ایرنا- نماینده مردم كرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم ها و محدودیت های مالی دولت گفت: دراین وضعیت حساس نباید دولتمردان را درمیان مشكلات تنها گذاشت.

به گزارش ایرنا، 'محمد جواد كولیوند' عصر پنج شنبه در نشستی كه با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسوولان استان البرزدركرج برگزار شد، افزود: ما به عنوان نمایندگان مجلس وضعیت درآمدی دولت را درك می كنیم و باید حامی دولت تدبیر و امید باشیم.

وی اظهار كرد: در این وضعیت حساس كه دشمنان تحریم های ظالمانه علیه كشورمان اعمال كرده اند، نباید دولت را تنها گذاشت یا ناخواسته در مسیر اهداف دشمنان گام برداشت.

كولیوند افزود: عدم همراهی با دولت و مسوولان در واقع نوعی تحریم داخلی و همسویی با دشمنان خارجی محسوب می شود.

نماینده مردم كرج در مجلس شورای اسلامی به مشكلات اساسی استان البرزاشاره كرد و گفت: حل مشكلات اساسی استان، كلید برون رفت از تنگاها در این منطقه پرجمعیت ازكشور است.

وی یكی از مشكلات استان البرزرا ترافیك سنگین در جاده های آن ذكر كرد و افزود: رفع این مشكل نیازمند نگاه ملی است.

كولیوند، از طرح های ناتمام قطار شهری ، مسكن مهر ، بزرگراه شهید همت و دو جاده كمربندی شمالی و جنوبی كرج به عنوان دیگر مشكلات اساسی البرزی ها نام برد.

وی با اشاره به اینكه، البرز در مسیر14 استان كشور قرار دارد، گفت:در روزهای تعطیل هفته مردم این استان در میان دود و ترافیك سنگین خودروها گرفتار می شوند.

كولیوندبا اشاره به مشكلات فرودگاه بین المللی پیام كرج اظهار داشت: سوخت هواپیماهای این فرودگاه باربری به مراتب گرانتر ازسوخت موردنیاز سایر فرودگاه های كشور تامین می شود.

وی افزود: با توجه به اینكه بخشی از صادرات و واردات كشور و استان البرز از طریق این فرودگاه انجام می شود، بنابراین ضرورت دارد تا سوخت مورد نیاز هواپیماها با قیمت مناسب تامین شود.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دوبیمارستان نیمه كاره در فردیس و كرج گفت : انتظار می رود وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی این طرح ها بودجه مورد نیازآن ها تامین كند.

وزیر راه و شهرسازی روز پنج شنبه در سفر به استان البرز از برخی پروژه های عمرانی از جمله مسكن مهر شهر جدید هشتگرد، آزاد راه شهید همت بازدید كرد.ك/2

2819/ 691
۰ نفر