۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵
کد خبر: 81461726
T T
۰ نفر
بررسی لایحه بودجه 94 در كمیسیون تلفیق با حضور لاریجانی آغاز شد

تهران-ایرنا- رسیدگی به كلیات لایحه بودجه سال 1394 كل كشور بعدازظهر امروز (دوشنبه) با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در كمیسیون تلفیق مجلس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، اعضای كمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی كلیات لایحه بودجه سال 94 كل كشور را در هفته نخست كار خود، بررسی می كنند.

آیین نامه كمیسیون تلفیق روز گذشته با اعمال اصلاحاتی در این كمیسیون به تصویب رسید. معیار كار، كمیسیون آیین نامه داخلی مجلس و آیین نامه كمیسیون تلفیق خواهد بود.

احمدرضا دستغیب عضو كمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با یادآوری مشكلات و الزامات بودجه به كاهش جدی درآمدهای نفتی اظهار داشت: دولت پیشنهادهایی در این راستا ارایه كرده بود كه به تصویب نرسید و قرار است در بررسی بودجه هم در مورد راهكارهای جبران كاهش درآمدهای نفتی بحث و تبادل نظر شود.

وی ادامه داد: نمایندگانی كه عضو كمیسیون تلفیق نیستند می توانند بدون حق رای در جلسات این كمیسیون شركت كنند و كمیسیون تلفیق آماده استفاده از نظرات و دیدگاه های صاحب نظران اقتصادی چه در مجلس و چه در بیرون از مجلس است.

دستغیب خاطرنشان كرد: كمیسیون تلفیق از پیشنهادات صاحب نظران اقتصادی در مورد بودجه بویژه راهكارهای جبران كاهش درآمدهای نفتی استقبال می كند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری 16 آذرماه امسال لایحه بودجه سال 1394 كل كشور را كه بالغ بر 8 میلیون و 379 هزار و 801 میلیارد ریال است، تقدیم مجلس كرد.

لایحه بودجه سال آینده ابتدا در كمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی بررسی شد و پس از آن در دستور كار كمیسیون تلفیق قرار گرفت.

سیام**9121**2021 /1449
۰ نفر