۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۵۳
کد خبر: 81450969
T T
۰ نفر

كارگاه آموزشي ازدواج آسان در بافت برگزار شد

۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۵۳
کد خبر: 81450969
كارگاه آموزشي ازدواج آسان در بافت برگزار شد

كرمان - ايرنا - كارگاه آموزشي با موضوع ازدواج آسان، آگاهانه، ساده و پايدار در بافت برگزار شد.

امام جمعه بافت روز يكشنبه در اين كارگاه آموزشي با اشاره به ساده ترين و اصولي ترين ازدواج ها بويژه ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) از آنها به عنوان الگويي موفق براي جوانان ياد كرد و گفت: خانواده ها وظيفه دارند زمينه هاي ازدواج راحت و آسان با كمترين هزينه ها را براي جوانان فراهم كنند.

حجت الاسلام علي مهدي زاده افزود: پرهيز از ازدواج هاي تجملاتي و سخت گيري در تهيه جهيزيه و تعيين مهريه هاي پايين و منطقي موجب افزايش ازدواج در كشور مي شود.

وي بيان كرد: جوانان بايد در ازدواج به اصول اسلامي، سيره پيامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) توجه كنند و پيوند آسماني حضرت علي (ع) و فاطمه (س) را بهترين الگو براي خود قرار دهند.

رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافت هم گفت: به منظور ترويج فرهنگ ازدواج آسان و راحت بين جوانان اولين كارگاه ويژه ازدواج با حضور بيش از 100 شركت كننده برگزار شد.

عباس اميني اظهار كرد: شركت كنندگان علاه بر راه هاي تسريع در امر ازدواج در كلاس هاي آموزشي، مشاوره و آسيب هاي اعتياد در زندگي شركت كردند.

در حاشيه اين همايش و كارگاه يك روزه نمايشگاه عكسي از آثار مخرب و زيانبار مواد مخدر و اعتياد و همچنين كارگاه هاي تخصصي و مشاوره زندگي برپا شد.

7441/8154

سرخط اخبار استان‌ها