۹ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹
کد خبر: 81443893
T T
۰ نفر
شاهرودی : كنار رفتن كریمی توهین كی روش به مربیان ایرانی است

تهران - ایرنا - بازیكن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: كنار رفتن علی كریمی و مربیان ایرانی از كادرفنی تیم ملی توهین كی روش به جایگاه مربیان ایرانی است.

رضا شاهرودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وزرشی ایرنا، گفت: متاسفانه فدراسیون فوتبال ما تمام اختیارات را به كی روش واگذار كرده و ازخود هیچ اختیاری ندارد. اگر فدراسیون فوتبال اجازه تصمیم گیری داشت قطعا كی روش نمی توانست هر تصمیمی را بگیرد.

وی ادامه داد: نمی دانم مسئولان فدراسیون چگونه به یك مربی خارجی اجازه می دهند با اسطوره فوتبال شان اینگونه رفتار كند. درمدت زمان حضور كریمی درتمرینات تیم ملی هیچ گاه كی روش از او به شكل درست استفاده نكرد و تمام مسئولیت فنی تمرینات را به دستیار دیگر خود واگذار كرده بود و این رفتار برای علی كریمی زیبا نبود.

بازیكن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: اگر به جای كریمی بودم از اول این پیشنهاد را نمی پذیرفتم زیرا این رفتار ها به راحتی قابل پیش بینی بود.

وی تصریح كرد: كی روش مجانی سرمربی تیم ملی نشده كه هرگونه می خواهد تصمیم می گیرد او باید بداند مربیان ایرانی حق دارند از تجربیات او بهره مند شوند.

وی بااشاره به اینكه در فوتبال ایران جایگاه اسطوره ها حفظ نشده است، گفت: اسطوره ها وپیشكسوتان سرمایه اصلی فوتبال ایران هستند اما همیشه مورد بی توجهی قرار گرفته اند. در طول فوتبال حتی یك بازی خداحافظی مناسب نیز برای یك بازیكن در نظر گرفته نشده است.

شاهرودی خطاب به اسطوره ها اظهار كرد: خود ما مقصر چنین رفتار هایی هستیم زیرا زمانی كه با پیشنهاد باشگاه ها و تیم ملی روبه رو می شویم نباید احساسی تصمیم گیری كنیم.

وی در پاسخ به این سئوال كه چرا كی روش حاضر به استفاده از مربیان ایرانی در كادرفنی نیست، گفت: این مساله برای ما هم تبدیل به یك علامت سئوال شده است اما مطمئن باشید اگر فدراسیون قدرت داشت او نمی توانست هر كاری می خواهد انجام دهد.



*** تیم ملی روز های سختی در جام ملت ها در پیش رو دارد

بازیكن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در رابطه با حضور تیم ملی درجام ملت های آسیا، گفت: تیم ما درجام ملت ها كاربسیار دشواری در پیش رو دارد و به طور قطع برای صعود به مراحل بالا كار با مشكلات زیادی روبرو خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام حریفان ما قدرتمند هستند و به طور حتم تیم ما برای رسیدن به موفقیت در این مسابقات نیاز به برنامه ریزی بهتری داشت.



*** بازیكنانی برای پرسپولیس ناز می كنند كه با دلالی پیراهن آن را پوشیده اند

شاهرودی در خصوص جدایی بعضی از بازیكنان پرسپولیس در نیم فصل،‌ گفت: برای بررسی دقیق این مساله ابتدا باید بدانیم این بازیكنان با عشق پیراهن پرسپولیس راانتخاب كرده اند یا خیر. متاسفانه آنان با كمك دلالان به تیم محبوب ما آمده اند و نباید از آنها انتظار داشت قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند.

وی افزود:هربازیكنی كه می خواهد به پرسپولیس و استقلال بیاید باید بداند فقط برای پوشیدن پیراهن این تیم باید 500 میلیون تومان تخفیف دهد وحق ندارد پیراهن این دو تیم را با سایر باشگاه ها مقایسه كند. البته امروز این مسایل در فوتبال ایران مرده است و شاهد آن هستیم كه بازیكنانی برای 5 میلیون تومان از پرسپولیس جدا می شوند.



*** پیراهن پرسپولیس برای بعضی بازیكنان سه سایز بزرگ است

كاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس خطاب به برخی از بازیكنان این تیم، گفت: متاسفانه پیراهن پرسپولیس برای بعضی از بازیكنان این تیم 3 سایز گشاد است.

وی دررابطه با درگیری لفظی بهروز رهبری فرد با یكی از بازیكنان سابق پرسپولیس كه به تازگی ازاین تیم جدا شده، اظهار كرد: بهروز رهبری فرد كاپیتان تیم ما بوده و از او می خواهم پاسخ برخی ها را در رسانه ندهد. مردم ما فوتبال را خیلی خوب می فهمند و مطمئن باشید رفتار آنها با بازیكنان با غیرت كاملا متفاوت خواهد بود.



*** پرسپولیس را امسال فراموش كنید

شاهرودی در خصوص وضعیت پرسپولیس، گفت: متاسفانه پرسپولیس بازیكنان اصلی خود را در تیم فصل یكی پس از دیگری از دست می دهد و فكر می كنم امسال هم باید این تیم را فراموش كنیم.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم سال آینده تیم قوی داشته باشیم باید از همین حالا برنامه ریزی كنیم و تیم خود را برای سال اینده ببندیم.

ورزشی **9118**1590
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش