۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳
کد خبر: 81442180
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: مردم آذربایجان از پیشگامان اصلی حماسه 9 دی بودند

مراغه - ایرنا - نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم آذربایجان از پیشگامان اصلی حماسه 9 دی در كشور بودند.

'غلامحسین شیری علی آباد' روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا، افزود: مردم آذربایجان هشتم دی با راهپیمایی برای سركوب فتنه گران، پیشگام شدند و به دنبال آن، همه ملت ایران در 9 دی برای مقابله با فتنه و دسیسه فتنه گران و استكبار جهانی بپا خاستند.

وی باتاكید براینكه اگر سران فتنه و فتنه گران مورد عفو رهبری قرار گیرند، باید همه از تصمیم رهبر معظم انقلاب تبعیت كنند، اظهار كرد: دادگاه باید برای مجازات این افراد حكم صادر كند و بدون شك این افراد باید مجازات شوند.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صدور حكم برای فتنه گران باید از طریق قانون و به دست دادگاه انجام شود و فتنه گران و كسانی كه باعث آشوب در كشور شده و امنیت ملی كشور را به خطر انداختند، در دادگاه محاكمه شوند.

شیری یادآوری كرد: ملت ایران، بویژه مردم آذربایجان حافظ كیان اسلام، انقلاب و ولایت فقیه هستند.

وی گفت: حماسه 9 دی مشتی برای كوبیدن به دهان استكبار جهانی و عوامل فتنه گر داخلی بود و ملت ایران باید برای گرامیداشت این روز پیشتاز بوده و با حضور پرشكوه در راهپیمایی، دسیسه دشمنان را خنثی كنند.

شهرستان هشترود با 70 هزار نفر جمعیت در 120 كیلومتری جنوب شرقی تبریز مركز آذربایجان شرقی واقع است.

7486/590/1352/587
۰ نفر