۸ دی ۱۳۹۳، ۷:۳۴
کد خبر: 81441881
T T
۰ نفر
9دي نماد دادخواهي ملت در برابر توهين به مقدسات ديني بود

ياسوج-ايرنا- استاندار كهگيلويه وبويراحمد حماسه 9دي سال 88 را نماد بارز دادخواهي و فرياد ملت ولايتمدار و هميشه در صحنه در برابر توهين به مقدسات ديني و تخريب ارزش ها و آرمان هاي والاي نظام دانست.

سيد موسي خادمي عصر يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: مردم بصير و هوشيار ايران اسلامي در اين روز بزرگ وقتي متوجه شدند كه مباني ديني،اسلامي و ارزش هاي نظام به عنوان مشتركات اساسي ملت دستخوش توهين و لطمه شد،با لبيك گويي به فرمان رهبر معظم انقلاب خودجوش به صحنه آمدند.

وي بيان كرد: حضور پرشور و حماسي مردم درنمايش روز 9دي سال 88 نشان داد كه مردم و ملت قهرمان ايران با وجود سليقه هاي مختلف سياسي اما در برابر مباني و اصول اساسي نظام داراي وجه مشترك هستند.

خادمي با بيان اينكه برخي به دنبال آن هستند كه حماسه 9دي را به نام گروه و يا قشر خاصي نسبت دهند، افزود: اين روز تاريخي مربوط به تمامي ملت ، گروه ها و اقشار مختلف جامعه است.

استاندار كهگيلويه وبويراحمد از مردم بصير، ولايتمدار و هميشه در صحنه اين استان براي حضور پرشور در مراسم بزرگداشت 9دي امسال دعوت كرد.

وي با بيان اينكه هم اكنون فضاي همدلي، انسجام و اتحاد بر اين استان حاكم است، اظهار كرد: دامن زدن به اختلاف ها، جناح بندي ها و مسايل قوميتي از مهمترين آفت ها و آسيب هاي جدي در راه توسعه همه جانبه كهگيلويه وبويراحمد است.

خادمي با تاكيد براينكه بايد بتوان از فضاي همدلي موجود در استان نهايت بهره را براي شكوفايي و پيشرفت كهگيلويه وبويراحمد ببريم، يادآور شد: البته برخي ها به دنبال بر هم زدن اين انسجام و گرم كردن تنور اختلاف ها و راه اندازي بلوا ، التهاب و درگيري هستند.

وي افزود: اين افراد در انديشه آن هستند تا بلكه از اين رهگذر و بروز درگيري هاي سياسي و قومي در استان به اهداف و منافع شخصي و گروهي خود برسند.

671/7530

سرخط اخبار استان‌ها