۳ دی ۱۳۹۳، ۱۹:۲۸
کد خبر: 81437267
T T
۰ نفر
دو بازيكن تيم پديده مشهد به تيمهاي ملي و اميد كشور دعوت شدند

مشهد - ايرنا - سرپرست تيم فوتبال پديده مشهد گفت: 'محمد نژاد مهدي' و 'علي چوپاني' طي سه روز گذشته به ترتيب به تيمهاي ملي فوتبال و ملي اميد كشور دعوت شدند.

'سيد هاشم حسيني' روز چهارشنبه طي گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي ايرنا در خصوص پيوستن 'رضا عنايتي' كاپيتان تيم فوتبال پديده مشهد به تيم استقلال تهران هم افزود: هنوز مذاكرات قطعي با وي انجام نشده و تلاش ما ماندگاري اين بازيكن در تركيب تيم پديده است و اگر عنايتي به تيم استقلال هم بپيوندد به عنوان مربي و دستيار، تيم پديده را تنها نمي گذارد.

وي اظهار كرد: با چند بازيكن مطرح فوتبال كشور براي پيوستن به تيم پديده صحبت شده كه در صورت موافقت باشگاههاي آنان و قطعي شدن قراردادهايشان در آينده نزديك اطلاع رساني مي شود.

وي ادامه داد: بعد از آناليز صورت گرفته در نيم فصل نخست ليگ برتر از اين بازيكنان براي پوشش نقاط ضعف تيم خود بهره مي گيريم.

حسيني گفت: اردوي آمادگي تيم فوتبال پديده مشهد در يك تورنمنت چهار جانبه دهم ديماه به مدت هشت روز در جزيره كيش برگزار مي شود و تيم ما در اين رقابتها كه با عنوان جام شهدا و با تلاش سازمان بنياد شهيد و امورايثارگران برگزار مي شود، با تيمهاي سپاهان، فولاد خوزستان، تراكتورسازي و ملوان بندرانزلي ديدار خواهد داشت.

تيم فوتبال پديده مشهد از ابتداي ليگ برتر فوتبال باشگاههاي كشور تاكنون در مجموع با 17بازي، سه برد، 9 مساوي، پنج شكست و با 20 امتياز در رده دهم جدول رده بندي اين ليگ قرار دارد./2

7490/ 664

سرخط اخبار استان‌ها