۲ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۱۹
کد خبر: 81435839
T T
۰ نفر
علی عسگری:می خواهند پرسپولیس را نابود كنند/ مطالبات فصل گذشته هنوز باقی است

تهران - ایرنا - هافبك چپ تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز گلایه از شرایط فعلی این باشگاه گفت: پرسپولیس در حال نابودی است و باید كاری كرد.

حمیدرضا علی عسگری كه بسیار از وضعیت فعلی باشگاه پرسپولیس ناراحت بود با اشاره به اتفاقات اخیر كه در این باشگاه افتاده است به ایرنا، افزود: مگر می شود باشگاه بزرگ پرسپولیس را بدون مدیر عامل گرداند. تیم فوتبال پرسپولیس برای خرج سفرش مانده است.

وی ادامه داد: ازسال 87 در این تیم بوده و برای آن بازی كردم اما تا به امروزشرایط این تیم را به این بدی ندیده بودم. باشگاه به وضعیتی رسیده كه برای خرج سفر بازیكنانش هم درمانده است.

هافبك چپ پرسپولیس با بیان اینكه به عنوان یك عضو از خانواده قرمزپوشان واقعا دلم به حال این وضعیت می سوزد، اظهارداشت: نیم فصل اول تمام و فصل نقل و انتقالات بازیكنان فرارسیده است اما مسوولان باشگاه هنوز نتوانسته اند بازیكنی را به جمع ما اضافه كنند این درحالی است كه سایر تیم ها بازیكنان مد نظر كادر فنی خود را جذب كرده اند.

علی عسگری در باره مشكلات این روزهای بازیكنان و دریافت مطالبات آنان نیز گفت: من نیز همانند سایر بازیكنان با باشگاه به مشكل مالی خورده ام به ما پول هفتگی هم نمی دهند.

وی اضافه كرد: هنوز50 درصد مطالبات فصل گذشته ام را نتوانستم ازمسوولان باشگاه دریافت كنم این درحالی است كه در فصل جاری نیز دریافتی زیادی نداشته ام.

هافبك چپ پرسپولیس ادامه داد: در طول نیم فصل نخست بارها برای تسویه حساب و گرفتن مطالبات به باشگاه رفتم اما مشكل حل نشد، البته این مشكل من تنهنا نیست بلكه مشكل تمامی بازیكنان است.

علی عسگری با بیان اینكه بازیكنان دراین مدت صبوری كرده اند، عنوان كرد: تا به حال اعتراضی نكردیم اما دیگر صبر ما هم حدی دارد به دلیل درگیری های شخصی كه مالی بوده نتوانستم درتمرینات شركت كنم و معلوم نیست این مشكلات چه وقت می خواهد تمام شود.

وی ادامه داد: باشگاه قرار بود قسمتی از مطالبات بازیكنان را بدهد تا بتوانم به تعهدات خودمان عمل كنیم كه این مهم انجام نشد و من باید قسمتی از دارایی های خود را به حراج بگذارم تا بتوانم به تعهداتم درقبال مردم عمل كنم.

وی تاكید كرد: مسوولان باید یك فكر اساسی برای این باشگاه كنند تا شرایط باشگاه به حالت عادی بازگردد، تصور اینكه این تیم با این شرایط اسفندماه باید در جام باشگاه های آسیا شركت كند، واقعا سخت است.

علی عسگری درخصوص انتخاب علی اكبر طاهری به عنوان مدیر اجرایی این باشگاه نیز گفت: وقتی پولی دركار نیست و مدیرعامل هم نداریم، انتخاب مدیر اجرایی دردی از ما دوا نمی كند.

وی در پاسخ به سووال دیگری مبنی بر اینكه با این شرایط در این باشگاه خواهید ماند، اظهارداشت: چند پیشنهاد دارم اما پرسپولیس را از ته قلبم دوست دارم و انصاف نیست كه در این شرایط سخت از این تیم جدا شوم.

ورزشی.(4)**9144**1379
۰ نفر