۲ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۳۲
کد خبر: 81435811
T T
۰ نفر
عزم جدی در مبارزه با مفاسد اقتصادی داریم

فریدونكنار - ایرنا - وزیر دادگستری گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادی، عزم جدی داریم و هرچند مشكلاتی در این راستا وجود دارد اما با همبستگی و خوب مصرف كردن، این مشكلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی روز سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت سرداران و 43 شهید روستای ازباران از توابع شهرستان فریدونكنار در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با انجام رهنمون رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، می توان فساد را ریشه كن و زمینه جلوگیری از بروز مفاسد را فراهم كرد.

وزیر دادگستری با بیان آنكه از استانداری، نیروی انتظامی و دادگستری استان مازندران، حركت خوبی در راستای مبارزه با مفاسد شاهد هستیم، ابراز امیدواری كرد با حمایت و پشتیبانی دولت و دست به دست دادن همه افراد جامعه و همچنین با ایجاد كار و رونق تولید به ظرفیت های اقتصادی كشور افزوده و فشار تحریم ها را كم كنیم.

پورمحمدی در مورد لایحه تعزیرات نیز اظهار داشت: این لایحه به اصلاحاتی نیاز داشت كه این اصلاحات در حال انجام است.



** تلاش مردم مازندران در حفاظت از محیط زیست ستودنی است

وزیر دادگستری گفت: تلاش مردم استان مازندران در حفاظت از محیط زیست، ستودنی است و جای قدردانی دارد. امروز برای حضور در یادواره پرشهیدترین روستای كشور یعنی ازباران در اینجا حاضر شدم و ما به مردم این روستا افتخار می كنیم.

وی با اشاره به بازدید از تالاب بین المللی ازباران در این روستا، ادامه داد: امروز از تالاب بین المللی كه پرنده های وحشی، قو و مرغابی ها در آن بودند، بازدید كردم و نكته جالب این بود كه خود جوانان این روستا از این پرندگان محافظت می كردند كه این همت جوانان، جای قدردانی دارد.



** افراد سودجو اجازه ورود به تالاب بین المللی فریدونكنار را ندارند

وزیر دادگستری در ادامه از استاندار مازندران خواست تا در حواشی تالاب های فریدونكنار از ورود افراد سودجو خودداری شده و به ویژه به شكارچیان اجازه ورود داده نشود.

پورمحمدی در بازدید از تالاب بین المللی روستای ازباران واقع در شهرستان فریدونكنار بر حفظ طبیعت زیبای این تالاب تاكید كرد.

وی، حضور بیش از دو هزار قوی مهاجر در این تالاب را نشانه مهمان نوازی اهالی منطقه دانست و گفت: این طبیعت زیبا باید حفظ شده و از ورود شكارچیان به آن باید جلوگیری شود.

وی همچنین از مهمان نوازی مردم این روستا به خاطر آوردن غذای خانگی برای قوها قدردانی كرد و افزود: این مردم ، شایسته قدردانی هستند و مسوولان نیز نباید اجازه تجاوز به حریم این قوها را دهند.

اجتمام(3)9317/9185**1558
۰ نفر