۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۰۶
کد خبر: 81433845
T T
۰ نفر
سیدحسن خمینی و خانواده اش در كهگیلویه و بویراحمد+عكس

پایگاه خبری كبنانیوز نوشت: سیدحسن خمینی به همراه خانواده اش در سفری اعلام نشده به كهگیلویه و بویراحمد علاوه بر ملاقات با آیت الله ملك حسینی و تعدادی از مسوولان از مكان های دیدنی استان دیدن كردند.

به گزارش كبنانیوز از یاسوج، حسن خمینی با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملك‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان كهگیلویه و بویراحمد دیدار كرد و پیرامون مسائل مختلف استان و كشور نیز مطالبی مطرح شد.

سید حسن خمینی رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) همچنین در امامزاده شاه قاسم(ع) بر سر مرقد مطهر مرحوم آیت‌الله سید كرامت‌الله ملك حسینی با قرائت فاتحه به این عالم جلیل‌القدر ادای احترام كرد.

حجت‌الاسلام خمینی از مكان‌های تفریحی و گردشگری استان كهگیلویه و بویراحمد بازدید كرد.



در بازدید رئیس تولیت آستان امام خمینی(ره) از مكان‌های گردشگری، استاندار كهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان این استان او را همراهی می‌كردند.

حجت‌الاسلام خمینی خمینی روز جمعه 28 آذر 93 به استان كهگیلویه و بویراحمد سفر كرد و در تنگ گنجه‌ای یاسوج و روستای كره شهرستان دنا نیز حاضر شد.

آیت‌الله بجنوردی پدر خانم، فرزندان و خواهرزاده‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نیز در این سفر همراه او بودند.

به گزارش كبنا، سیدحسن خمینی از منطقه شلالدون شهرستان باشت، سد كوثر گچساران، تنگ گنجه‌ای یاسوج و چشمه بلقیس چرام بازدید كردند.

استاندار، فرماندار گچساران، مدیر آب و فاضلاب گچساران و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی سید حسن خمینی را در گچساران همراهی می‌كردند، آنها از شهر تاریخی دهدشت و مكان‌های باستانی این شهر نیز دیدن كردند.

همچنین خمینی با همراهی استاندار كهگیلویه و بویراحمد، مدیركل گردشگری كهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، فرماندار كهگیلویه، فرماندار چرام و برخی از نیروهای امنیتی و انتظامی به چرام سفر و از چشمه بلقیس این شهر بازدید كردند.

نماز مغرب و عشاء را نیز در شهر چرام اقامه كردند.

به گزارش كبنا، این سفر به صورت كاملاً محرمانه برگزار شد و از رسانه‌ها برای پوشش خبری آن دعوت نشد.

627

سرخط اخبار استان‌ها