۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۳۸
کد خبر: 81431783
T T
۰ نفر
جبران خسارات سنگين وارد شده به كشاورزان نيازمند توجه ويژه است

نوشهر - ايرنا - عضو كميسيون كشاورزي مجلس با اشاره به اينكه كشاورزان از برف سنگين سال گذشته و سيل هاي متعدد خسارات سنگيني متحمل شده اند، گفت: براي جبران اين خسارات بايد توجه ويژه اي به بخش كشاورزي استان مازندران شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، ' شمس الله شريعت نژاد ' نماينده مردم رامسر، تنكابن و عباس آباد در مجلس روز پنجشنبه در نهمين نشست شوراي اداري شهرستان رامسر در كانون شهيد سليمان نژاد، افزود: غرب مازندران و رامسر قطب كشاورزي بوده، زماني به خاطر كشاورزي صنايع در آن مستقر نشد و امروز نيز چوب گردشگري بودن را مي خورد.

وي ادامه داد: سال گذشته در اثر برف خسارت هاي زيادي به مردم وارد شد، صنعت گردشگري هم كه اينجا وجود ندارد و درآمد مردم عمدتا از راه كشاورزي بوده و آنهايي كه از گردشگري نان مي خورند، تعدادشان اندك است.

شريعت نژاد اظهار داشت:از مزيت هاي شهرستان رامسر بحث گردشگري سلامت بوده و زماني نيز بيمارستان رامسر در غرب مازندران و شرق گيلان حرف اول را مي زد و بايد دوباره اين ظرفيت شكوفا شود.

نماينده رامسر، تنكابن و عباس آباد اظهار داشت: رامسر زماني در حوزه سلامت شاگرد اول بود و بايد اين مزيت شكوفا شود ، بايد در غرب مازندران و رامسر با توجه به موقعيت ممتاز گردشگري به اين مهم توجه شود.

اين نماينده مجلس ضمن اشاره به وجود 2 دانشگاه علوم پزشكي در استان مازندران، افزود: اين 2 دانشگاه فقط براي ساري و بابل نيست بلكه متعلق به كل استان مازندران است و بايد كمك كنند تا امكانات و اعتبارات به منطقه بيايد.ك/2

1535/608

سرخط اخبار استان‌ها