تيم ملي سركل كبدي ايران نتيجه را به پاكستان واگذار كرد

'دهلي نو- ايرنا' تيم ملي سركل كبدي ايران روز پنجشنبه در مرحله نيمه نهايي مسابقات رقابت هاي جهاني كه در پنجاب هند برگزار شد، نتيجه را به تيم پاكستان واگذار كرد.

به گزارش ايرنا ،تيم ملي سركل كبدي ايران روز شنبه بايد براي كسب عنوان سوم و يا چهارمي اين مسابقات به مصاف تيم انگلستان برود.

همچنين تيم هاي هند و پاكستان براي كسب مقام اول و دومي اين مسابقات باهم رقابت مي كنند.

تيم ملي سركل كبدي كشورمان در آخرين ديدار خود در مرحله مقدماتي اين رقابت ها روز دوشنبه با حساب 53 بر 39 نتيجه را به تيم قدرتمند و قهرمان جهان ، هندوستان واگذار كرد تا به عنوان تيم دوم گروه اول به مرحله نيمه نهايي راه پيدا كند.

پنجمين دوره رقابت هاي جهاني سركل كبدي از 15 آذر با شركت 11 كشور در شهر هاي مختلف ايالت پنجاب هندوستان برگزار شد.

تيم كشورمان در آخرين ديدار خود در مرحله مقدماتي براي كسب عنوان سرگروهي به مصاف تيم هندوستان قهرمان جهان و ميزبان رقابت ها رفت و در حالي كه اين ديدار تا دقايق پاياني پاياپاي از سوي دو تيم دنبال مي شد اما در نهايت تيم هندوستان با استفاده از تجربه بازيكنان خود و حمايت هزاران تماشاگر موفق شد با نتيجه 53 بر 39 تيم ملي كشورمان را شكست دهد.

با پايان يافتن مرحله مقدماتي تكليف چهار تيم صعود كننده مرحله نيمه نهايي مشخص شد و بدين ترتيب دو تيم هندوستان و ايران از گروه اول و تيم هاي پاكستان و انگليس از گروه دوم به مرحله نيمه نهايي راه يافتند.

در ديگر ديدار اين مرحله تيم هندوستان ميزبان رقابت ها با انگليس ديدار كرد كه دراين ديدار تيم انگليس مغلوب هند شد.

تيم ملي سركل كبدي ايران با تيم هاي هندوستان ٬ آمريكا ٬ استراليا و اسپانيا در گروه اول رقابت ها همگروه بود.

در گروه دوم تيم هاي انگلستان٬ سوئد٬ دانمارك ٬ آرژانتين ٬ پاكستان و كانادا حضور داشتند.

سركل كبدي با تفاوت هايي با رشته ورزشي كبدي از ورزش هاي بومي و پرطرفدار ايالت پنجاب هندوستان به شمار مي آيد و در هردوره از اين مسابقات صدها هزار تماشاچي هندي براي ديدن رقابت ها به ورزشگاه مي آيند و يكپارچه تيم هندوستان را تشويق مي كنند.

اين رقابت ها به صورت زنده از شبكه هاي تلويزيوني هند پخش مي شود و از هيجان بالاي براي مردم اين منطقه برخوردار است.

آساق*5**1600**1856