۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 81431465
T T
۰ نفر
پیام تسلیت رییس مجمع تشخیص مصلحت به مناسبت درگذشت آیت‌الله غیوری

تهران- ایرنا- رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (پنجشنبه) در پیامی درگذشت آیت‌الله سیدعلی غیوری نجف‌آبادی را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله اكبر هاشمی رفسنجانی در این پیام تسلیت افزود: رحلت روحانی بزرگوار آیت‌الله سیدعلی غیوری نجف‌آبادی را به حوزه‌های علمیه، جامعه روحانیت، مردم غیور ایران بویژه مردم شهرری، نجف‌آباد و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم.

وی گفت: آیت‌الله غیوری كه از همرزمان دوران ستم‌شاهی بود در طول عمر خود قبل از پیروزی انقلاب اسلامی همراه و كمك یار گروه‌های مبارز و انقلابی و پس از انقلاب نیز در نشر معارف دینی و قرآنی و امور خیریه و فرهنگی فعال و بسیار كارگشا بود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربّانی رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان، بیت معزز، همكاران در جمعیت هلال احمر، طلاب، روحانیون و همرزمان وی صبر و اجر مسالت كرد.

آیت الله غیوری صبح امروز (پنجشنبه) به علت كهولت سن و ایست قلبی در منزل و در كنار خانواده به دیار باقی شتافت.

وی پیش از این امامت جمعه شهرری بوده و در دوره چهارم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در انتخابات میان دوره ای به عنوان نماینده مردم تهران به مجلس شورای اسلامی راه یافت .

آیت الله غیوری علاوه بر فعالیت های سیاسی ، در امور فرهنگی و عمرانی فعال بوده و همچنین چاپ تفسیر 13 جزء قرآن مجید به زبان ساده توسط وی از دل مشغولی های علمی او بود.

سیام**9012 ** 1569
۰ نفر