۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۰۳
کد خبر: 81430622
T T
۰ نفر
گلايه فرماندار آبادان از دستگاه ها در آبگرفتگي معابر در بارندگي اخير

آبادان- ايرنا -معاون استاندار خوزستان و فرماندار ويژه آبادان از شيوه مديريت بحران در مواقع اضطراري گلايه داشت و نسبت به عملكرد دستگاه ها در بارندگي روز گذشته و آبگرفتگي معابر شهري انتقاد كرد.

به گزارش ايرنا، باران روز سه شنبه در برخي مناطق استان خوزستان به ويژه شهرستان هاي آبادان و خرمشهر اگرچه پيش از اين، از سوي اداره هواشناسي اطلاع رساني شده بود، مردم و مسئولان آبادان و خرمشهر را غافلگير كرد.

بارندگي روز گذشته در آبادان و خرمشهر و برخي مناطق استان خوزستان، آبگرفتگي بيشتر معابر اين دو شهر و سرگرداني شهروندان را به همراه داشت.

بارش باران، همچنين قطعي جريان برق در برخي نقاط شهرستان آبادان را به همراه داشت و باعث شد كه مدارس سه مقطع تحصيلي شهرستان آبادان در نوبت عصر تعطيل شود.

'عزيزالله شهبازي' فرماندار آبادان نيز چهارشنبه در نشست شوراي سلامت و امنيت غذايي شهرستان آبادان با تجليل از اقدامات انجام شده در راستاي توسعه خدمات شهري، گفت:بارندگي اخير و آبگرفتگي در برخي مناطق و معابر شهري باعث گلايه شهروندان و رسانه ها شد.

وي با تاكيد بر لزوم شناسايي مناطق در معرض آبگرفتگي، بر رفع مشكلات هندسي اين مناطق به منظور كاهش آسيب هاي شهري تاكيد كرد.

امام جمعه آبادان نيز در اين نشست با تجليل از خدمات مجموعه شهري آبادان در توسعه كيفي خدمات به شهروندان، گفت:وضع موجود با همه اقدامات مجموعه ي شهرداري، زيبنده مردم شهر نيست.

وي از نمايندگان مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي خواست براي پرداخت عوارض آلايندگي از پالايشگاه آبادان تلاش كرده و به شهرداري كمك كنند.

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست، وجود آب هاي سطحي پس از بارندگي را معضل شهر آبادان دانست.

'جواد سعدون زاده' از اعضاي شوراي اسلامي شهر آبادان خواست به وظايف ذاتي خود عمل كرده و شهرداري را ملزم به اجراي مصوبات شورا كنند.

'سيدحسين دهدشتي' ديگر نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست گفت:همه دستگاه هاي اجرايي ايد با همكاري و مشاركت، براي رفع مشكلات به ميدان عمل بيايند.

'حميد حنظل عيداني'رييس شوراي اسلامي شهر آبادان نيز در اين نشست، بر فرهنگ سازي براي تفكيك زباله از مبدا تاكيد كرد و افزود:در آبادان، برنامه منسجمي براي دفن زباله تدوين و اجرا نشده است.

اعضاي شوراي سلامت و امنيت غذايي در اين نشست در خصوص رفع آلايندگي پالايشگاه، انتقال بازارچه ايستگاه 7 و جمع آوري زباله بحث و تبادل نظر كردند.

7103/547

سرخط اخبار استان‌ها