۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۲۳:۰۳
کد خبر: 81429185
T T
۰ نفر
پژوهش های كاربردی حوزه زنان و خانواده حمایت می شود

قم ـ ایرنا ـ معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده از حمایت این معاونت از پژوهش های كاربردی در این عرصه خبر داد و گفت كه ما آماده ایم تا با همكاری دانشگاهها و حوزه های علمیه، تحقیقات و پژوهش های مناسبی را به انجام رسانده و از یافته های پژوهشی در برنامه ریزی های كوتاه و بلندمدت خود به خوبی استفاده كنیم.

به گزارش ایرنا، 'شهیندخت مولاوردی' سه شنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: برای رسیدن به جایگاه مطلوب در امر پژوهش در حوزه زنان و خانواده اقدامات مناسبی انجام شده است، اما همچنان برای رسیدن به این نقطه فاصله بسیاری داریم كه امیدواریم با همكاری و تعامل همه نهادها و دستگاههای اجرایی به این جایگاه دست یابیم.

معاون رییس جمهوری با بیان اینكه پژوهش ها و تحقیقات انجام گرفته در كشور آن گونه كه باید و شاید نظام مند و كارآمد نیست، خاطرنشان كرد: این معضل نیازمند بررسی و كارشناسی است تا هرچه سریعتر برطرف شده و پژوهشهای انجام گرفته هرچه بیشتر در راستای رفع مشكلات جامعه به كار گرفته شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات و برنامه های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در عرصه پژوهش و تحقیق، گفت: این معاونت یك مجموعه ستادی است و وظیفه دارد تا تكالیف محوله به دستگاههای اجرایی در حوزه زنان و خانواده را پیگیری و موانع پیش رو را شناسایی و برطرف نماید.

مولاوردی با بیان اینكه معضلات و آسیب های مرتبط با زنان و خانواده ها در كشورمان به خوبی رصد شده و اولویت بندی شده اند، اظهار كرد: قطعا از نقشه راه به دست آمده برای استانهای كشور در برنامه ریزی ها به ویژه در سفرهای ریاست جمهوری به خوبی بهره برداری خواهد شد.

وی در پایان از تصویب روز ملی مبارزه با خشونت و افراطی گری توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: امیدواریم در این فرصت به دست آمده بتوانیم با جنایاتی كه به نام اسلام و برای خشك كردن ریشه های اسلام انجام می شود مقابله كرده و چهره رحمانی اسلام و الگوهای اسلامی به ویژه در موضوع زنان را به جهانیان نشان دهیم.

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و هفته وحدت حوزه و دانشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین 'سید حسن خمینی' تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و جمعی از مسوولان علمی و اجرایی در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه آزاد قم برگزار شد. ك/3

8146/ 550/

سرخط اخبار استان‌ها