۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۹
کد خبر: 81425955
T T
۰ نفر
فرماندار پاكدشت: هيات دولت به اين شهرستان سفر مي كند

تهران - ايرنا - فرماندار پاكدشت از سفر رييس جمهوري و هيات دولت به اين شهرستان خبر داد.

عليرضا قاسمي فرزاد روز يكشنبه در جلسه شوراي برنامه ريزي پاكدشت كه در محل فرمانداري اين شهرستان تشكيل شد، اظهار داشت: دولت در آينده اي نزديك به استان تهران سفر خواهد كرد، بنابراين لازم است مقدمات كار فراهم شده و پروژه هايي كه با بيش از 70 درصد پيشرفت فيزيكي رها شده اند در اولويت مطالبات قرار گرفته و به فرمانداري منعكس شود.

وي با اشاره به اولويت هاي شهرستان پاكدشت در سفر رييس جمهوري گفت: تكميل كمربندي جنوبي، اجراي محور اتصالي شهيد بابايي به پاكدشت، تجهيز مراكز اورژانسي و بيمارستاني، مسائل مربوط به امنيت و انتظامي، توسعه خدمات زير ساختي نظير آب، برق ، گاز و مخابرات، توسعه بخش كشاورزي، تامين آب شرب و كشاورزي مورد نياز، توجه و حمايت از صنعتگران و فراهم كردن زيرساخت هاي توسعه اقتصادي منطقه از جمله نيازهاي شهرستان پاكدشت است.

وي اظهار داشت: در سفر استاني دولت به غير از پروژه هاي عمراني بايد به طرح هاي بهداشتي، درماني ، خدماتي ، آموزش و رفاهي توجه بيشتري شود و تلاش گردد كه اين نيازها جزو مصوبات دولت قرار گيرند.

قاسمي فرزاد افزود: سفر هيأت دولت به استان تهران و شهرستان پاكدشت بركات فراواني را به همراه خواهد داشت و باعث مي شود تا محروميت هاي باقيمانده در اين مناطق برطرف شود.

فرماندار پاكدشت تصريح كرد: تكميل و بهره برداري از بيمارستان 130 تختخوابي شهداي شهرستان اولويت مردم و مسوولان منطقه است كه مرحله اجرايي آن 90 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است و بايد نگاه رياست جمهوري و وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي را نسبت به اين مهم معطوف كنيم چرا كه در اين مركز بهداشتي قرار است تا به بيش از 500 هزار نفر خدمات ارائه شود.

وي افزود : شهرستان پاكدشت در مسير تردد زائران حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و به طور ميانگين روزانه 60 تا 70 هزار خودرو از مسير اين شهرستان عبور مي كنند ضمن اين كه در ايام سفرهاي نوروزي و تابستانه ، اين ميزان سفر به بيش از 110 هزار مورد در روز افزايش مي يابد كه اين امر احتمال بروز حوادث جاده اي را افزايش مي دهد.

فرماندار پاكدشت بيان داشت: تنها بيمارستان اين شهرستان پاسخگوي نياز شهروندان و مسافران نيست و راه اندازي بيمارستان شهداي پاكدشت بسياري از مشكلات بهداشتي و درماني منطقه را برطرف مي كند.

تهرام/7254/1348/686
۰ نفر