۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۶
کد خبر: 81404796
T T
۰ نفر
عقب نشيتي استكباردرمذاكرات هسته اي در پرتو رهنمودهاي رهبري حاصل شد

بوشهر- ايرنا - نماينده ولي فقيه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: عقب نشيني استكبار جهاني در عرصه‌هاي بين‎المللي، مذاكرات سياسي و هسته‎اي در پرتو ولايت‌مداري، تقواي امت و رهنمودهاي مقام معظم رهبري حاصل شد.

به گزارش ايرنا آيت الله غلامعلي صفايي بوشهري روز جمعه در جمع بسيجيان شركت كننده در رزمايش عاشوراييان الي بيت المقدس سپاه بوشهر افزود: اگر در شرايط كنوني جهان سلطه درعرصه‌هاي نظامي و سياسي تن به عقب نشيني مي‌دهد، نشان از اقتدار ايران اسلامي در پرتو ولايت فقيه است.

وي يادآورشد: بسيجيان اين استان همانند شمشيري بران در مقابل دشمنان هستند و در همين راستا ما درسرزمين رييسعلي دلواري به رهبر معظم انقلاب قول مي‌دهيم تا آخرين قطره خون خود، در كنار و مجري فرمان معظم له خواهيم بود.

امام جمعه بوشهر گفت: بسيجيان استان بوشهر با الگو گرفتن ازحماسه عاشورا وسيره روش ائمه اطهار(ع) قدرت و توان روز افزون خود را در دفاع از ايران اسلامي وارزش‌هاي اسلام به نمايش مي‌گذارند.

وي افزود: رشادت و مقاومت مردم استان بوشهر در تاريخ ثبت شده است و در شرايط كنوني نيز اگردشمن براين سرزمين نگاه تعرض آميزي داشته باشد در مقابل او تا پاي جان ايستادگي خواهند كرد.

امام جمعه بوشهر بااشاره به حماسه آفريني رزمندگان بوشهري در دوران دفاع مقدس افزود: حضور بسيجيان اين استان درعرصه دفاع مقدس بدليل پاسداري و حراست از زمين، دريا و آسمان متفاوت از بسياري استان ها و برجسته است.

صفايي بوشهري يادآورشد: بسيجيان استان بوشهر نماد ولايت مداري و خط مقدم دفاع مقدس درجنوب ايران هستند.

رزمايش عاشوراييان الي بيت المقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مدت دو روز با حضور 20 گردان و به استعداد پنج هزار نفر در شش شهرستان اين استان از روز گذشته آغاز شده است.ك/2

628

سرخط اخبار استان‌ها