۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۶
کد خبر: 81402745
T T
۰ نفر

تفكر بسيجي، الگويي موفق و تاثيرگذار

۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۶
کد خبر: 81402745
تفكر بسيجي، الگويي موفق و تاثيرگذار

تهران- ايرنا- جانشين سازمان بسيج عشايري گفت: تفكر و فرهنگ بسيجي مي تواند به عنوان يك الگوي موفق و تاثيرگذار نقش موثري داشته باشد.

به گزارش ايرنا از سازمان بسيج عشاير، «احمد سعيدي» اظهار داشت: سياستگذاري، برنامه ريزي، هماهنگي بين دستگاه هاي ملي و مردمي، توسعه و تقويت جامعه عشايري و حفظ اصالت فرهنگ و سنت هاي اصيل عشاير از وظايف اصلي شوراي عالي است.

وي ادامه داد: شوراي عالي بسيج زمينه جذب، آموزش، سازماندهي و انسجام بسيجيان را بر عهده دارد.

جانشين سازمان بسيج عشايري تصريح كرد: تفكر و فرهنگ بسيجي مي تواند به عنوان يك الگوي موفق و تاثيرگذار نقش موثري داشته باشد و از طرفي گستردگي جغرافيايي و فرامرز بودن اين فرهنگ، تفكر، مديريت و راهبري اين نهاد نيازمند حضور، مشاركت و همفكري نخبگان و صاحبنظران متعهدي است كه مي توانند براي استفاده بهتر از اين فرصت و ظرفيت به بسيج كمك كنند.

سعيدي افزود: شوراي عالي بسيج عشايري با حضور افراد برجسته و صاحبنظر با ساماندهي كارگروه هاي موضوعي در سطح مركز و استان ها تشكيل مي شود.

وي با بيان اينكه مجمع شوراي عالي بسيج عشايري در پنجم و ششم آذر ماه جاري برگزار مي شود، اضافه كرد: اعضاي شوراي عالي بسيج عشاير متشكل از نخبگان حقيقي و حقوقي است.

دبير اجرايي شوراي عالي بسيج عشايري تعهد به ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي، التزام عملي به آموزه هاي ديني و ولايت مطلقه فقيه و وقت گذاري در شورا را از جمله شرايط عضويت در شوراي عالي بسيج مستضعفين عنوان كرد.

سعيدي افزود: نامزدهاي اين شورا بايد از متعهدين و نخبگان جامعه عشاير بوده، در بين قشر عشايري مقبوليت داشته باشند و نيازمندي ها، موانع و مشكلات جامعه عشاير را بشناسند.

جانشين سازمان بسيج عشايري همچنين از برنامه ريزي هاي لازم براي ديدار دو هزار و 500 نفر از اعضاي بسيج مستضعفين با رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: در اين ديدار،‌ اعضاي شوراي عالي بسيج عشاير نيز حضور دارند.

اجتمام**7364**1880**1436