۵ آذر ۱۳۹۳، ۹:۲۸
کد خبر: 81401933
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامی: 65 هزارلیتر گازوییل قاچاق در قصرشیرین كشف شد

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده انتظامی قصرشیرین از كشف و ضبط 65 هزار لیتر گازوییل قاچاق از ابتدای سال جاری تاكنون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ 'حسین براری' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در همین ارتباط 117 نفر كه با 52 دستگاه خودرو اقدام به توزیع و فروش گازوییل قاچاق می كردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینكه برخورد جدی با پدید قاچاق در دستور كار پلیس است، افزود: از تمامی ظرفیت ها و امكانات برای مقابله با پدیده قاچاق استفاده خواهد شد تا فضای ناامنی را برای افراد سودجو ایجاد كنیم.

وی اظهارداشت: میزان كشفیات سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاكنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 14 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین، همچنین میزان كشفیات انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاكنون در این شهرستان را پنج كیلو و 245 گرم ذكر كرد و افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز80 درصد رشد داشته است.

سرهنگ براری، از دستگیری 143 نفر از سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاكنون خبر داد و افزود: دستگیر شدگان پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

وی گفت: در نتیجه تلاش مجموعه انتظامی شهرستان و سایر دستگاههای اجرایی ذیربط، زمینه برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن شده است.

وی از ایجاد یك تیم عملیاتی ویژه در ستاد انتظامی شهرستان خبر داد و گفت: با فعالیتهای این مجموعه 45 سارق حرفه ای طی یكماه گذشته در حین ارتكاب جرم دستگیر شده اند.

قصرشیرین درغرب استان كرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.ك/3

2501/567