۳ آذر ۱۳۹۳، ۸:۰۷
کد خبر: 81398542
T T
۰ نفر
اساتيد در روشنگري دانشجويان نسبت به تهديدات دشمن تلاش كنند

سنندج- ايرنا- فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان با اشاره به تهديدات و توطئه هاي امروز دشمن در خاورميانه بر تلاش براي روشنگري دانشجويان نسبت به اين تهديدات و راه هاي مقابله با آن توسط اساتيد و مسوولان دانشگاه تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار محمد حسين رجبي شامگاه يكشنبه در گردهمايي دانشجويان بسيجي كه در دانشگاه كردستان برگزار شد با اشاره به تهديداتي كه در استان و كشور وجود دارد افزود: كردستان به لحاظ مرزي بودن و همچنين ساير مولفه هاي ديگر، همواره با تهديدات متعدد مواجه بوده و هست.

او با بيان اينكه امروز دامنه تهديداتي كه در حوزه مذهب در خاورميانه ايجاد شده به اينجا نيز كشيده شده است گفت: دشمن در اين تهديدات مذهبي، تك تك ما را مورد هدف قراره داده و دامنه هاي آن روز بروز بيشتر مي شود.

فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان با اشاره به اهميت چگونگي نحوه مقابله با تهديدات دشمن اظهار كرد: اگر تهديدات دشمن از راه هاي علمي، مذهبي، فرهنگي و غيره است ما نيز بايد با اقداماتي از همان نوع با اين تهديدات مقابله كرده و توطئه هاي دشمنان را خنثي كنيم.

او با بيان اينكه طراحي مهندسي و راهبردي پشت اين تهديدات دشمن است افزود: اتاق هاي فكر امريكا و اسراييل براي خاورميانه از گذشته كليد خورده است و آنچه امروز اتفاق مي افتد خارج از طرح خاورميانه بزرگ آمريكا نيست.

سردار رجبي با تاكيد بر تلاش براي مقابله با اين توطئه ها و تهديدات دشمن گفت: دانشگاهيان اعم از دانشجو و اساتيد دانشگاه به عنوان قشر فرهيخته و روشنفكر جامعه نقش موثري در مقابله با اين تهديدات دارند.

وي با بيان اينكه ترويج اسلام جعلي همراه با بدعت از اهداف اصلي تهديدات دشمن در خاورميانه است افزود: علاوه بر دانشجويان و دانشگاهيان، روحانيون نيز به عنوان قشر آگاهي بخش جامعه نقش موثري در اين راستا دارند.

فرمانده سپاه بيت المقدس كردستان تاكيد كرد: اساتيد و مسوولان دانشگاه ها بايد نسبت به روشنگري دانشجويان در مورد مسايل جامعه و تهديدات دشمن تلاش كرده و راه هاي مقابله با اين تهديدات را به آنان نشان دهند.ك/2

533/7348

سرخط اخبار استان‌ها