۳ آذر ۱۳۹۳، ۰:۳۳
کد خبر: 81398489
T T
۰ نفر
نتانیاهو بدترین سیاست پاكسازی نژادی را علیه فلسطینیان اعمال می كند

تهران - ایرنا- 'اسامه القواسمی' سخنگوی جنبش فتح گفت: كابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، زشت ترین سیاست های تبعیض و پاكسازی نژادی را علیه فلسطینیان به ویژه ساكنان بیت المقدس اعمال می كند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری 'الیوم السابع'، وی در بیانیه ای كه روز یكشنبه منتشر شد، خاطرنشان كرد: مقام های رژیم صهیونیستی با اعمال سیاست خفقان و كوچ اجباری ساكنان بیت المقدس و مجازات گروهی علیه آنان، خانه هایشان را تخریب و از دادن مجوز ساخت و ساز به آنان در قدس خودداری می كند.

رژیم صهیونیستی همچنین حق اقامت شهروندان فلسطینی را لغو و زمین ها و خانه هایشان را غصب می كند و با بستن مالیات های سنگین، فلسطینیان را در تنگنای اقتصادی قرار داده و آنان را وادار می كند تا خانه و كاشانه خود را ترك كنند.

سخنگوی فتح افزود: رژیم صهیونیستی همچنین هزاران فلسطینی را در بیت المقدس پایتخت ابدی كشور فلسطین تحت پیگردهای امنیتی قرار می دهد.

وی گفت: مقام های رژیم اشغالگر با غصب سرزمین های فلسطین و ساخت شهرك های غیر قانونی در شرق بیت المقدس و دیگر اراضی فلسطین، همواره از شهرك نشینان افراطی صهیونیست حمایت مالی و امنیتی می كند.

جبنش فتح از همه طرف های بین المللی خواست برای توفق و جلوگیری از اقدامات رژیم صهیونیستی از جمله یورش این رژیم به مسجد الاقصی و تخریب خانه های فلسطینیان و اعمال خشونیت علیه آنان هرچه سریع تر اقدام كنند.

**مترجمام**1480** 3404
۰ نفر

سرخط اخبار جهان