۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۹:۳۹
کد خبر: 81395323
T T
۰ نفر
مازندران قهرمان رقابت هاي كشتي آزاد بزرگسالان كشور شد

ساري - ايرنا - تيم كشتي مازندران با اقتدار و فاصله فراوان از تيم تهران ، به مقام قهرماني رقابت هاي كشتي آزاد بزرگسالان كشور رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، تيم مازندران الف با كسب 72 امتياز ، عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد، تيم مازندران ب با 58 امتياز دوم شد و تيم تهران با 38 امتياز ، خراسان شمالي با 27 و گلستان با 24 امتياز، عناوين بعدي را به خود اختصاص دادند .

در پايان روز دوم اين رقابت ها كه روز جمعه در سالن ورزشي دانشگاه آزاد اسلامي بابل برگزار شد ، كشتي گيران مازندراني چهار وزن دوم ، موفق به كسب 3 عنوان قهرماني شدند .

در وزن 61 كيلوگرم ' آرش دنگسركي' از تيم مازندران ب در ديدار نهايي به مصاف هم استاني خود ' بهنام احسان پور ' از تيم مازندران الف رفت و با غلبه بر وي بر سكوي قهرماني اين رقابت ها ايستاد . در اين وزن ' دانيال حجتي' از گلستان و 'جلال علي زاده' ازخراسان شمالي به طور مشترك سوم شدند .

در وزن 70 كيلوگرم ' سعيد داداش پور' از تيم مازندران الف در ديدار نهايي به مصاف ' مسعود كمروند ' از استان مركزي رفت و مقابل وي به پيروزي رسيد و قهرمان شد . در اين وزن 'ايمان رحماني زاده' از تيم مازندران ب و 'عباس يزداني' از همدان در جايگاه سوم مشترك ايستادند .

در وزن 86 كيلوگرم كه بدون حضور نمايندگان مازندران در جمع فيناليست ها برگزار شد 'اسماعيل نجاتيان' از خراسان رضوي به مقام قهرماني رسيد ، ' يوسف پناهنده ' از تهران دوم شد و ' محمد جواد ابراهيمي ' از تيم مازندران الف و 'نادر حامدي پور' از فارس سوم شدند .

در وزن125 كيلوگرم ' عبداله قمي' از تيم مازندران الف با غلبه بر 'جعفر شمس ناتري' از تيم مازندران ب در جايگاه قهرماني ايستاد . در اين وزن 'امين طاهري' از تهران و 'يداله محبي' از كرمانشاه به طور مشترك سوم شدند .

رقابت هاي كشتي آزاد بزرگسالان قهرماني كشور بزرگداشت امامعلي حبيبي قهرمان جهان و المپيك روزهاي 29 و 30 آبان ماه با شركت 218 كشتي گير از 31 استان در قالب 34 تيم و با انجام 254 كشتي، در سالن دانشگاه آزاد اسلامي شهر بابل برگزار شد .ك/3

7331/608