۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۰۲
کد خبر: 81395083
T T
۰ نفر
كشتي گيران چهار وزن دوم مرحله نيمه نهايي رقابت هاي قهرماني كشور مشخص شدند

ساري - ايرنا - نفرات راه يافته به مرحله نيمه نهايي رقابت هاي چهار وزن دوم كشتي آزاد بزرگسالان قهرماني كشور مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا در جمع 16 كشتي گير راه يافته به رقابت هاي اين مرحله ، كشتي گيران مازندراني فقط در وزن 71 كيلوگرم موفق نشدند جايي در بين راه يافتگان به اين مرحله داشته باشند .

در وزن 61 كيلوگرم كه 28 كشتي گير با هم رقابت كردند ،' آرش دنگسركي' و ' بهنام احسان پور' از مازندران در كنار ' دانيال حجتي' از گلستان و 'جلال علي زاده ' از تيم خراسان شمالي به مرحله نيمه نهايي راه پيدا كردند .

در وزن 70 كيلوگرم كه 28 كشتي گير براي كسب عنوان قهرماني با هم پيكار كردند، ' ايمان رحماني زاده' و 'سعيد داداش پور' از مازندران در كنار ' مصطفي شيخ چلندر' از توابع تهران و ' مسعود كمروند ' از استان مركزي راهي مرحله نيمه نهايي شدند .

در وزن 86 كيلوگرم و با رقابت 32 كشتي گير ، 'اسماعيل نجاتيان' از خراسان رضوي، ' احسان لشگري' از قزوين،'يوسف پناهنده ' از توابع تهران و ' رضا بيات' از تهران، خود را به مرحله نيمه نهايي رساندند .

در وزن 125 كيلوگرم و پس از رقابت 22 كشتي گير ، 'عبداله قمي ' و ' جعفر شمس ناتري' از مازندران در كنار ' آرش مرداني ' از توابع تهران و 'يدالله محبي' از كرمانشاه براي كسب عنوان قهرماني با يكديگر رقابت خواهند كرد .

رقابت هاي كشتي آزاد بزرگسالان قهرماني كشور بزرگداشت امامعلي حبيبي قهرمان المپيك از روز پنج شنبه در سالن دانشگاه آزاد اسلامي شهر بابل آغاز شد و عصر امروز( جمعه ) با مشخص شدن نفرات و تيم هاي برتر به پايان مي رسد.ك/3

7331/608 **1581
۰ نفر