۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۲۰:۵۳
کد خبر: 81393480
T T
۰ نفر
سرمربي تيم شهرداري اروميه: واليبال مدرني مقابل متين ورامين به نمايش گذاشتيم

اروميه - ايرنا - سرمربي تيم واليبال شهرداري اروميه گفت: امروز واليبال بسيار مدرن و سريعي را مقابل متين ورامين به نمايش گذاشتيم.

جهانگير سيد عباسي عصر روز چهارشنبه پس از پيروزي 3 بر صفر تيمش برابر متين ورامين در هفته سوم رقابتهاي ليگ برتركشور در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: امروز شاهد يك بازي بسيار بي نقص و كم اشتباه از بازيكنانم بودم و حتي عبادي پور و عليزاده با وجود مصدوميتي كه داشتند، توانستند هنرنمايي بسيار خوبي به نمايش بگذارند.

وي اضافه كرد:‌ هنوز خيلي زود است كه از هم اكنون در خصوص فينال و قهرماني ليگ برتر صحبت كنيم چراكه تجربه نشان داده تيم هاي بزرگي بودند كه شروع خوبي داشتند ولي در ادامه نتوانستند به مراحل بعدي برسند، پس بايد آينده نگر بود و با يك يا دو پيروزي نبايد مغرور شد.

وي اظهار كرد: رسيدن به قهرماني، نيازمند برنامه ريزي بلند مدت است و هر تيم كه بتواند انرژي خود را تقسيم بندي كرده و پس از هر بازي براي بازي بعد برنامه ريزي داشته باشد، موفق است.

وي افزود: امروز دو بازيكن دريافت كننده شهرداري اروميه مصدوم بودند و رسيدن ميلاد عبادي پور به اين ديدار توانست كمك زيادي به ما بكند و اميدوارم نظري افشار نيز براي بازي بعد به آمادگي لازم برسد.

سيد عباسي گفت: بازي هاي ليگ يك فرآيند چند ماهه است و نبايد با يك پيروزي مغرور و يا با يك باخت اميدها را از دست رفته پنداشت.

وي گفت: تمامي حريفان حاضر در ليگ امسال قدرتمند و آماده هستند و بايد آمادگي خود را براي كسب نتايج قابل قبول و راهيابي به مرحله بعدي افزايش دهيم.

سيد عباسي اين پيروزي را به هواداران تيم شهرداري اروميه تبريك و از حمايت هاي آنان قدرداني كرد و افزود: هواداران نقطه قوت شهر اروميه در تمامي عرصه هاي واليبال هستند.

وي از استاندار آذربايجان غربي خواست تا براي پاسخگويي به خواسته هاي هواداران، ساخت يك سالن 12 هزار نفري را در دستور كار خود قرار دهند تا تماشاگران پشت درهاي بسته نمانند.

تيم شهرداري اروميه عصر امروز در سومين هفته رقابتهاي ليگ برتر كشور موفق شد با نتيجه قاطع 3 بر صفر و نتايج 25 – 22، 25-9 و 25- 19 از سد متين ورامين عبور كند.

تيم شهرداري اروميه با كسب اين پيروزي 9 امتيازي شد و در صدر گروه ب رقابتهاي ليگ برتر كشور قرار گرفت.

شهرداري اروميه در هفته چهارم اين رقابتها روز چهارشنبه آينده در شهر شيراز ميهمان مهر پارس فارس است.

7126/8136