۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹
کد خبر: 81392560
T T
۰ نفر
ساخت اردوگاه حرفه آموزي در شهركرد 15ميلياردريال اعتبارنياز دارد

شهركرد- ايرنا- مديركل زندان ها و اقدامات تاميني چهارمحال و بختياري گفت: اجراي فاز دوم ساخت اردوگاه حرفه آموزي و كاردرماني در زندان شهركرد بيش از 15ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.

'علي نظري' روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: فاز دوم ساخت اين اردوگاه با سه هزار مترمربع، محل نگهداري زندانيان و محل برگزاري دوره هاي آموزشي، واحد بهداشت و درمان و پذيرش را شامل مي شود.

وي ظرفيت اين اردوگاه را 500 نفر عنوان كرد و گفت: فاز يك اين اردوگاه با ظرفيت نگهداري 200 زنداني هم اكنون فعال است، اما تعداد زندانياني كه در اين بخش نگهداري مي شود، بيش از ظرفيت آن است.

نظري افزود: پيشرفت فيزيكي اين اردوگاه هم اكنون 50 درصد است و فاز سوم آن سالن ملاقات زندانيان و سالن انتظار را شامل مي شود كه پس از راه اندازي فاز دوم و با تخصيص اعتبار آغاز مي شود.

مديركل زندان ها و اقدامات تاميني چهارمحال وبختياري گفت: بخش اعظم زندانيان استان به خاطر جرايم مواد مخدر، سرقت و جرايم عليه اشخاص تحمل حبس مي كنند.

نظري با بيان اينكه زندانيان با ورود به زندان از نظر اعتياد غربالگري و درمان مي شوند، افزود: كمبود فضا براي متادون درماني و سم زاديي از مشكلات زندانيان در استان است.

وي گفت: هم اكنون 400 زنداني در زندان شهركرد به جرم مواد مخدر و اعتياد تحمل حبس مي كنند.

به گزارش ايرنا، هم اكنون سه زندان در شهركرد، لردگان و بروجن فعال است.

7360/558/

سرخط اخبار استان‌ها