۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۸:۵۹
کد خبر: 81387817
T T
۰ نفر
توسعه گردشگري از محورهاي  همايش فرصت هاي سرمايه گذاري همدان است

همدان- ايرنا- مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان، خلق فرصت هاي جديد سرمايه گذاري و توسعه بخش گردشگري و صنايع دستي را از محورهاي همايش فرصت هاي سرمايه گذاري در همدان برشمرد.

'ريحان سروش مقدم' روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: بخش سرمايه گذاري موضوع بسيار با اهميتي است و ايجاد امنيت و ثبات و پايداري در مديريت و قوانين مي تواند در تقويت انگيزه سرمايه گذاران موثر باشد.

وي به پيگيري هاي مستمر ميراث فرهنگي استان در زمينه جذب سرمايه گذران در بخش گردشگري و صنايع دستي اشاره كرد و گفت: بسته معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري در اين بخش ها در همدان جمع آوري و تدوين شده است.

وي تلاش در جذب سرمايه گذاران را از ملزومات توسعه اجتماعي و اقتصادي استان دانست و گفت: همدان مي تواند پايلوت سرمايه گذاري در سطح كشور باشد.

سروش مقدم اظهار كرد: همدان ظرفيت و پتانسيل بالايي را در امر سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف دارد كه همايش فرصت هاي سرمايه گذاري مي تواند گامي مهم در ارايه توانمندي هاي استان همدان باشد.

وي بر ايجاد فضاي رقابتي براي جذب سرمايه‌گذاران تاكيد كرد و افزود: در تهيه بسته فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري مكان‌هاي مورد نياز به گونه‌اي معرفي مي شوند كه فرصت رقابت را براي سرمايه‌گذاران فراهم كنند.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان همدان افزود: اين استان داراي مكان‌ها و اراضي بكري براي سرمايه‌گذاري و اجراي پروژه‌ها است كه مي‌توان از اين ظرفيت‌ها در جهت توسعه و پيشرفت شهر استفاده كرد.

وي تله كابين گنجنامه، غار عليصدر، شهربازي رنگين كمان، صنايع سفال لالجين را از قابلت هاي مهم استان براي سرمايه گذاري در بخش گردشگري و صنايع دستي عنوان كرد كه در اين همايش به ميهمانان داخلي و خارجي معرفي مي شوند.

همايش فرصت هاي سرمايه گذاري 28 و 29 آبانماه سالجاري در همدان برگزار مي شود.

7529/576

سرخط اخبار استان‌ها