۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۸:۱۰
کد خبر: 81387748
T T
۰ نفر
تيم هاي مازندراني شش پيروزي و دو شكست به دست آوردند

ساري - ايرنا - هفته هشتم رقابت هاي ليگ دسته سوم فوتبال كشور با كسب شش پيروزي و دو شكست تيم هاي مازندراني حاضر در اين رقابت ها به پايان رسيد .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، تيم هاي مازندراني اين رقابت ها كه خطر سقوط به ليگ پايين تر را در اين هفته ها به شدت احساس مي كنند ، پيروزي هاي ارزشمندي به دست آوردند تا از بقا در جدول اين رقابت ها نااميد نباشند .

در رقابت هاي اين هفته و استاديوم هفتم تير بابل، تيم درياي اين شهر به مصاف نفت محمود آباد رفت و در پايان با تك گل ' حسين طهماسب نژاد ' ميهمان خود را با شكست بدرقه كرد .

بابلي ها با 3 امتياز اين مسابقه ، 15 امتيازي شدند و خود را به رده سوم جدول رده بندي رساندند . بازيكنان تيم درياي بابل اين شانس را دارند كه با تداوم روند پيروزي هاي خود در بازي هاي آينده ، به مرحله پلي آف اين رقابت ها صعود كنند .

محمودآبادي ها با قبول اين شكست ، در امتياز 3 باقي ماندند و با توجه به جايگاه يازدهمي آن ها در جدول 12 تيمي گروه اول ،آن ها را بايد از تيم هاي سقوط كرده به سوپر ليگ مازندران دانست .

در ديگر دربي تيم هاي مازندراني اين گروه ، دو تيم ميانه جدولي شهيد كريمي جويبار و شهرداري تنكابن در جويبار با هم ديدار كردند كه نتيجه اين ديدار به سود تيم ميزبان رقم خورد .

تنكابني ها در دقيقه 20 اين ديدار به گل رسيدند و پس از آن ، با استفاده از سيستم تدافعي هوشمندانه ، تلاش كردند از تك گل به ثمر رسانده خود دفاع كنند . بازيكنان تيم شهيد كريمي جويبار دروازه حريف را با حملات زيادي روبه رو كردند و حتي در دقيقه 88 يك ضربه پنالتي هم به دست آوردند اما نتوانستند توپي را وارد دروازه تيم ميهمان كنند .

بازيكنان تيم شهرداري تنكابن با كسب اين برتري 13 امتيازي شدند و خود را به رده ششم جدول رده بندي رساندند.

تيم شهيد كريمي جويبار هم با قبول شكست در اين ديدار خانگي 14 امتيازي باقي ماند و به رده پنجم جدول رده بندي سقوط كرد .

هر 3 تيم ديگر مازندران در گروه دوم اين رقابت ها در خانه حريفان به ميدان رفتند و موفق شدند در هر 3 ديدار با برتري زمين مسابقه را ترك كنند .

در تهران ، تيم صدراي نكا ، ميهمان تيم ياران دوكوهه اين شهر بود كه در پايان با نتيجه 6 بر يك ، ميزبان خود را مغلوب كرد و با يازده امتياز ،خود را به رده هفتم جدول رده بندي رساند .

' سيد مجتبي ميري'، 'مظاهر قنبري'( دوگل)، 'سعيد شيرخاني'، 'سيد عباس هاشمي 'و ' سيد علي ميري ' زنندگان گل هاي تيم صدراي نكا در اين ديدار بودند .

تيم محيا مهراب سوادكوه هم كه در قم ميهمان تيم آبادگران اين شهر بود با تك گل 'رضا مراديان ' به برتري رسيد تا با 16 امتياز صدر جدول رده بندي را همچنان در اختيار خود داشته باشد .

در آخرين ديدار برگزار شده نمايندگان مازندران در اين رقابت ها ، تيم فوتبال شهرداري بهشهر در تهران ميهمان تيم شهداي نيروي هوايي بود كه اين ديدار با تك گلي كه ' هادي محمودي ' به ثمر رساند، به سود نماينده فوتبال مازندران به پايان رسيد .

بهشهري ها با كسب برتري در اين دار ، هشت امتيازي شدند و همچنان به بقا در جدول رده بندي اين رقابت ها اميدوار باقي ماندند .

بر اساس برنامه ريزي فدراسيون ، ديدار تيم هاي استقلال قائمشهر و فريد كرج روز يكشنبه در قائمشهر برگزار مي شود .ك/3

7331/608

سرخط اخبار استان‌ها