۹ آبان ۱۳۹۳، ۲۲:۱۸
کد خبر: 81370868
T T
۰ نفر
مكوندي: نتوانستيم از موقعيتهاي گل خود استفاده كنيم

اهواز- ايرنا - سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: در برابر تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان نتوانستيم از موقعيتهاي گل خود استفاده كنيم.

ديدار تيمهاي فوتبال نفت مسجدسليمان و ذوب آهن اصفهان ازهفته سيزدهم ليگ برتر كه امروز در ورزشگاه شهيد بهنام محمدي مسجدسليمان برگزار شد با نتيجه مساوي يك بر يك خاتمه يافت .

بهروز مكوندي در پايان اين ديدار به خبرنگاران گفت: ما بازي را خوب شروع كرديم به طوري كه در 10 دقيقه ابتداي بازي سوار بر كار بوديم .

وي اضافه كرد: بعد از اين بازي به تعادل كشيده شد و تيم ذوب آهن توانست درنيمه اول ازتيم نفت جلو بيفتد .

مكوندي گفت: ما در نيمه دوم، بازي را تهاجمي ترشروع كرديم به نحوي كه توانستيم درهمان ابتداي اين نيمه بازي با حريف به تساوي بكشانيم .

وي افزود: بعد از اين گل، ما باز هم موقعيت گل بخصوص تك به تك را داشتيم اما نتوانستيم از اين موقعيتها براي رسيدن به پيروزي استفاده كنيم .

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان به در تنگنا بودن از نظر بازيكن اشاره كرد و گفت: به همين علت ناچار هستيم در هر بازي تغييراتي داشته باشيم و بازيكناني را به كارگيريم كه پست تخصصي آنان نيست .

وي افزود: با اين حال آنان درمسووليتي كه به عهده مي گيرند بخوبي انجام وظيفه مي كنند.

مكوندي كه درسه هفته اخير هدايت تيم نفت مسجدسليمان را به عهده گرفته و تابحال توانسته است پنج امتياز كسب كند، گفت: از نتايج بدست آمده راضي نيستم و زماني راضي خواهم بود كه از انتهاي جدول جدا شويم .

639/551 /1551
۰ نفر