۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۹:۳۹
کد خبر: 81370044
T T
۰ نفر
تهمت هاي ناروا در زمينه اسيد پاشي به بسيج قابل قبول نيست

اردبيل - ايرنا - رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: تهمت هاي ناروا در زمينه اسيد پاشي به بسيج قابل قبول نيست.

سردار سرتيپ محمدرضا نقدي روز پنجشنبه در همايش عاشقان ولايت در شهرستان مشگين شهر با اشاره به جريان اسيد پاشي در شهر اصفهان افزود: متاسفانه اين عمل زشت به ابزاري جديد براي ايجاد رعب و وحشت بين شهروندان ايراني تبديل شده و در همين راستا تهمت هاي ناروايي نيز متوجه اين سازمان شده است.

وي اظهار اميدواري كرد به زودي با شناسايي كامل مسببين اين جريان پرده از چگونگي اين عمل زشت برداشته شود.

وي با بيان اين كه امروز ايران اسلامي بيش از هر زمان ديگر مورد هجوم تروريسم رسانه اي قرار گرفته، افزود: جريان بسيجيان تندرو در تهران و برخي از شهرهاي كشور نيز ساخته و پرداخته شبكه هاي ماهواره اي است.

سردار نقدي همچنين با اشاره به تقارن يوم الله 13آبان با روز عاشورا بيان كرد: 13 آبان تجمع بزرگي با محوريت دسته هاي عزاداري در مقابل لانه جاسوسي آمريكا در تهران برگزار مي شود و در ساير مناطق كشور نيز برنامه هاي مختلفي با همكاري دسته هاي عزاداري و مداحان اهل بيت در راستاي بصيرت بخشي عمومي و اعلام انزجار از استكبار جهاني برگزار خواهد شد.

وي افزود: با هدف استعداد يابي بسيجيان 110 پايگاه استعداد يابي در كشور راه اندازي شده كه نقش مهمي در شناسايي و بكارگيري افراد مومن و متخصص خواهد داشت.

وي با بيان اين كه بسيج يك تشكيلات داوطلبانه و انقلابي است گفت: امروز بسيج بايد بتواند با تعريف نقش خود در جامعه نوين جهاني رسالت واقعي خود را ايفا كند.

وي با تاكيد بر لزوم افزايش فعاليت هاي فرهنگي بسيج گفت: شناسايي ناهنجاري هاي اجتماعي و ترويج فريضه امر به معروف و نهي از منكر بايد در اولويت فعاليت هاي فرهنگي بسيج قرار بگيرد.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگين شهر نيز در اين همايش با اشاره به فعاليت 592 حلقه صالحين در اين شهرستان از بسيج و سپاه به عنوان نعمتي الهي نام برد و خواستار ترويج و نشر معارف قرآن و اهل بيت (ع) در بين بسيجيان و استفاده بيشتر از مساجد در فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي شد.

در پايان با تجليل از خانواده سردار شهيد ميرمحمود بني هاشم درجه تشويقي فرمانده سپاه ناحيه مشگين شهر توسط سردار نقدي به وي اعطا شد.

شهرستان مشگين شهر در 85 كيلومتري شمال غربي اردبيل قرار دارد.

7117/594/530