۸ آبان ۱۳۹۳، ۱:۴۹
کد خبر: 81369211
T T
۰ نفر
هفته نهم رقابت های سری آ آیتالیا/بانوی پیر باخت اما صدرنشین ماند

تهران – ایرنا – هفته نهم رقابت های سری آ ایتالیا با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد كه در مهمترین دیدارها یوونتوس معروف به بانوی پیر در برابر جنوآ با نتیجه یك بر صفر شكست خورد اما همچنان صدرنشین باقی ماند.

به گزارش ایرنا، یوونتوس در حالی یك بر صفر به جنوآ باخت كه دو تیم تا دقیقه 89 به تساوی بدون گل رضایت داده بودند اما لوكا آنتونینی در دقیقه 90 گل برتری جنوآ را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این هفته، آ اس رم كه با 19 امتیاز در رتبه دوم جدول سری آ قرار داشت، با گل های ماتیو دسترو ( دقیقه 8) و دانیله ده روسی ( دقیقه 81) از سد چزنا گذشت و با بانوی پیر هم امتیاز شد اما به دلیل تفاضل گل كمتر نسبت به یووه، همچنان در رتبه دوم باقی ماند.

آتالانتا نیز در هفته نهم با ناپولی به تساوی یك بر یك دست یافت كه در این دیدار، جرمن دنیس در دقیقه 58 برای آتالانتا گلزنی كرد اما در دقیقه 86 و در حالی كه تنها چهار دقیقه تا پیروزی آتالانتا باقی مانده بود، گونزالو هیگواین بازی را به تساوی كشاند.

هیگواین در دقیقه 90 این فرصت را داشت، گل دوم خود و ناپولی را در این دیدار از روی ضربه پنالتی به ثمر برساند اما توپ را بیرون زد.

ناپولی با اخراج شدن ال كا كیگارینی از دقیقه 83، بازی را 10 نفره دنبال كرد.

آث میلان نیز در دیگر دیدار این هفته با تساوی یك بر یك در برابر كالیاری متوقف شد ، در دقیقه 24 ویكتور ایبارو، كالیاری را پیش انداخت اما 10 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 34 جیاكومو بوناونتورا، گل تساوی بخش را برای روسونری ها به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این هفته فیورنتینا با گل های خوماباباكار ( دقایق 44 و 70) و برجا والرو ( دقیقه 80)، اودنیزه را شكست داد.

اینترمیلان نیز كه فصل جاری سری آ را خوب آغاز نكرده در هفته نهم موفق شد با تك گل مائور ایكاردی در دقیقه 90، سامپدوریا را شكست دهد.

در دیگر دیدارهای این هفته، پالرمو و تورینو با نتیجه مشابه یك بر صفر به ترتیب حریفان خود كیه وو و پارما را از پیش رو برداشتند.

در این دیدارها، برای پالرمو لوكا ریگونی در دقیقه 81 و برای تورینو متئو دارمیان در دقیقه 10 گلزنی كردند.

هم اكنون، یوونتوس و آ اس رم با 22 امتیاز به ترتیب در رتبه اول و دوم جدول سری آ قرار دارند و پارما نیز با 3 امتیاز به قعر جدول تكیه زده است.

ورزشی(2)**9140**1983 **1917

سرخط اخبار ورزش