۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰
کد خبر: 81367233
T T
۰ نفر
سرمربي تيم هندبال زنان ثامن : توزيع بازيكنان برتر درتيم ها سطح ليگ را ارتقا داده است

تهران - ايرنا - سرمربي تيم هندبال زنان ثامن الحجج سبزوار سطح اين دوره از رقابت هاي ليگ برتر را نسبت به ساير دوره هاي بهتر ارزيابي كرد و گفت:‌توزيع بازيكنان برتر هندبال زنان در تيم هاي ليگ موجب ارتقا سطح رقابت ها شده است.

ناهيد غارسي كه تيمش طي سه فصل گذشته عنوان قهرماني رقابت هاي ليگ برتر هندبال زنان كشور را در اختيار داشته است، افزود: در سال هاي اخير برترين هندباليست ها در دو يا سه تيم صدر جدول جمع مي شدند و همين مساله موجب مشخص بودن تيم هاي مدعي از همان هفته هاي نخست رقابت ها مي شد.

وي اضافه كرد: در زمان حاضر هر هشت تيم حاضر در ليگ بيش از پنج بازيكن خوب در اختيار دارند و همين مسئله موجب مي شود تا در طول فصل شاهد رقابت هاي خوبي باشيم و تيم ها حاشيه امنيت نداشته و از ابتدا خود را برنده ديدارها ندانند.



** هفته چهارم بازي سختي مقابل تاسيسات دريايي تهران داريم

سرمربي تيم ثامن سبزوار در خصوص ديدار تيمش در هفته چهارم رقابت هاي ليگ برتر هندبال زنان گفت:‌ نماينده تهران بازيكنان بسيار خوبي در اختيار دارد و با توجه به قدرت هر دو تيم شاهد يك بازي نزديك خواهيم بود.

وي اضافه كرد:‌ روز جمعه تيمي برنده خواهد بود كه بازيكنانش خوش فكرتر بوده و با استرس كمتري بازي كنند.

هم اكنون تيم تاسيسات دريايي تهران با سه برد و شش امتياز صدر جدول رقابت ها را در اختيار دارد و تيم هاي ثامن الحجج سبزوار و شهيد چمران لارستان به ترتيب با پنج وسه امتياز به ترتيب عناوين دوم و سوم را در اختيار دارند.

ورزشي (4)**1828 **1908
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش