۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۳
کد خبر: 81366797
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: رفع مشكلات ترافيكي كرج نيازمند حمايت بيشتر دولت است

كرج –ايرنا- نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي گفت :دولت بايد منابع مالي بيشتري را براي رفع مشكلات ترافيكي كرج اختصاص دهد .

'محمد جواد كوليوند' روز سه شنبه در گفت و گو اختصاصي با ايرنا افزود: ترافيك در ورودي كرج و خيابانهاي اصلي اين كلانشهر كه زماني آن را باغ شهر مي ناميدند مردم را كلافه كرده است .

وي با اشاره به رويكرد جدي دولت 'تدبير و اميد' در جلب رضايت مردم از دولت يازدهم خواست تا به نسبت رفع مشكلات ترافيكي آزاد راه تهران – كرج كه در ترافيك كلانشهر كرج موثر است، توجه جدي داشته باشد .

نماينده مردم كرج، پروژه اتوبان همت و اتصال آن به استان البرز را يكي از پروژه هاي مهمي دانست كه با اتمام آن مي توان معضلات ترافيكي كشور و راههاي پايتخت را برطرف كرد.

وي خواستار توجه جدي دولت به اين پروژه مهم شد.

وي ادامه داد: تاخير در اتمام پروژه اتصال همت به كرج سبب افزايش بار ترافيكي آزاد راه تهران – كرج شده كه تبعات منفي آن گريبانگير مردم استان البرز است .

كوليوند خاطرنشان كرد: استان البرز شاهراه راههاي ارتباطي كشور بشمار مي رود كه تاخير در اجراي بسياري از پروژه هاي ملي بر بار ترافيكي آن افزوده است و اين امر توجه بيش از پيش دولت را مي طلبد.



*** كرج ورودي 9 استان غربي كشور است

نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي به ايرنا گفت: 9 استان غربي كشور از كرج براي تردد به ساير نقاط كشور استفاده مي كنند و اين درحاليست كه اين استان با سه درصد راههاي كشور، بار ترافيكي 17 درصد ترددهاي كشور را تحمل مي كند.

نماينده مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي يادآورشد: بازسازي مدارس يكي ديگر از مشكلاتي است كه در صورت بي توجهي به آن به يك معضل لاينحل تبديل مي شود .

كوليوند همچنين با اشاره به سفر اخير وزير نيرو به استان البرز و افتتاح سيستم پساب كشاورزي در منطقه ماهدشت كرج از توجه وي به مشكلات مردم البرز و اتخاذ تصميم سازنده در بحث حق آبه استان البرز تشكر كرد.

وي گفت: اين تصميم سبب رضايت بيش از پيش كشاوران اين منطقه شده است .

وي همچنين از اقدام وزير محترم بهداشت درمان و آموزش پزشكي در توجه به نيازهاي بهداشتي و درمان مردم استان البرز تشكر و قدرداني كرد.

2818 / 1200/ 605
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه