۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۳۲
کد خبر: 81365910
T T
۰ نفر

استقبال بي نظير مردم عباس آباد از شهداي گمنام

۵ آبان ۱۳۹۳، ۱۷:۳۲
کد خبر: 81365910
استقبال بي نظير مردم عباس آباد از شهداي گمنام

نوشهر- ايرنا - مردم مومن و ولايت مدار عباس آباد روز دوشنبه با حضور گسترده و با شكوه در آيين استقبال از پيكرهاي مطهر دو تن از شهداي گمنام دوران دفاع مقدس ، بار ديگر وفاداري خود را به آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و شهدا به نمايش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، شماري زيادي از مسوولان ، اقشار مختلف مردم و خانواده هاي شهدا كه از نخستين ساعات صبح امروز دوشنبه در مقابل اداره آموزش و پرورش عباس آباد درمسير ورودي اين شهر تجمع كرده بودند ، با ورود كاروان شهداي گمنام با چشماني اشك آلود به استقبال آنان رفتند.

مردم عباس آباد در اين روز سرد و باراني آمده بودند تا سربازان بي نشان خود را درآغوش گرفته و آنان را بدرقه كنند.

امروز ، مرد و زن، پير و جوان و حتي بچه هاي خردسال به استقبال پيكر پاك شهدا آمده بودند تا مراتب قدرشناسي خود را از اين سبك بالان عاشق كه جانانه در راه دفاع از ميهن با نثار عزيزترين هديه الهي خود يعني جانشان موجب سربلندي اين كشور شدند ، ابراز دارند.

صداي سلام و صلوات و شعارهاي حسين، حسين شعار ماست، شهادت افتخار ماست و يا حسين يا حسين اقشار مختلف مردم اين خطه حال و هواي معنوي به فضاي اين شهر بخشيد.

'سيدامير حسيني جو ' ، فرماندارعباس آباد در حاشيه اين آيين به خبرنگارايرنا گفت : حضور چشمگير مردم در حقيقت پشتوانه محكمي براي انقلاب ، رهبري فرزانه و تجديد ميثاقي دوباره با آرمان هاي امام راحل (ره ) و شهداي گرانقدرنظام اسلامي است.

وي افزود : حضور پر شور مردم و مسوولان براي استقبال از پيكر مطهر اين شهداي گمنام دوران دفاع مقدس پس از 36 سال از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي مبين آن است كه همواره ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل (ره ) و رهبري در كشور هستند.

وي ادامه داد : امروز بر همگان بويژه مسوولان و خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي وظيفه است تا همسو با منويات شهدا خدمت بي منت و صادقانه به مردم در منطقه داشته باشيم چرا كه بنا به فرموده رهبري فرزانه راه مبارزه با دشمنان و دفاع از مرزهاي اسلامي درهمين است.

فرماندارعباس آباد از استقبال چشمگيرمردم اقشارمختلف مردم دراين آيين قدرداني كرد.

پيكر پاك شهداي گمنام قرار است پس از ورود به شهر تنكابن در روز هفتم آبان ماه پس از تشيع از مقابل مصلي اين شهر سرانجام در دانشگاه آزاد واحد تنكابن به خاك سپرده شود.

اين شهدا كه يكي از آنان هنگام شهادت 19 سال و ديگري نيز 20 سال داشت در سال هاي 60 و 67 در جزيره مجنون به شهادت رسيدند.

شهرستان تنكابن درغرب مازندران واقع است.ك/3

624/1535/1654 / 1539
۰ نفر