۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۹:۲۵
کد خبر: 81363106
T T
۰ نفر
نقدي: عزت و امينت ما مرهون آموزه هاي مكتب حسيني است

تهران بزرگ - ايرنا - رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: عظمت، عزت و امنيت كشور مرهون آموزه هاي مكتب حسيني است كه باعث شده آمريكا و غربي ها از حمله نظامي به ايران واهمه داشته باشند و جرات اين كار را نداشته باشند.

به گزارش ايرنا ، سردار محمدرضا نقدي در آيين بيست و يكمين يادواره 275 شهيد شهرستان ملارد در مسجد جامع اين شهر افزود: اين يادواره ها و كنگره ها را با ياد و نام شهدا برگزار مي كنيم و به ياد گذشته ها براي تأسي گرفتن از مكتب شهدا، آمديم در مقابل آنان زانو بزنيم تا راه را پيدا كنيم .

وي افزود: به فرموده قرآن كريم شهدا ستارگان راه نام گرفتند و ما آمديم تا از اين ستارگان، مسيرو راهمان را پيدا كنيم .

رئيس سازمان بسيج مستضعفين اظهار كرد: شاگردان مكتب شهدا، امروز ارتش رژيم صهيونيستي را با كمترين امكانات و با سلاح ايمان، مقاومت و شجاعت به ذلت و خواري و شكست انداختند.

وي افزود: تئوريسين هاي نظامي دنيا هشت سال دفاع مقدس ملت ايران در برابر ارتش بعثي صدام حسين را مورد ريشه يابي قرار دادند و عامل پيروزي و اقتدار ما را در ايمان و وحدت بين مردم و مسئولان دانستند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در سال 86، تنها 6 شبكه ماهواره عليه نظام ما فعاليت داشتند اما امروز 166 شبكه ماهواره اي جنگ نرم را در رابطه با موضوعات مختلف ضد اخلاقي بر عليه ما آغاز كردند و با اين شيوه ها وارد خانواده ها شدند تا ايمان، اعتقادات، معنويات و دعا را از ما بگيرند.

وي افزود: متأسفانه آمار طلاق سه برابر شده، ازدواجها كمرنگ شده، سن ازدواج بالا رفته، به زنان به اسم حقوق زن مي گويند چرا بچه بزرگ كنيد، شير بدهيد، مي خواهند نسل شيعه را كم كنند.

سردار نقدي در ادامه اظهار كرد: اسيد پاشي را در ايران آنقدر بزرگ جلوه دادند و گفتند اين كار بسيجيان براي مبارزه با بد حجابي است، مي خواهند اذهان جهانيان را نسبت به ما بد بين كنند، در سال هزاران اسيد پاشي و جنايت در كشورهاي غربي و آمريكا رخ مي دهد و هيچ حقوق بشري عكس العمل نشان نمي دهد .

وي افزود: امروز ما آمديم در اين يادواره شهدا بگوييم شهدا شما ايستاديد ما هم آمديم با شما بيعت كنيم و در مقابل اين همه ظلم و ستم مي ايستيم و پيمان مي بنديم با شهداء كه بگوييم ما تا آخر ايستاده ايم و تا آخر مي مانيم .

داوود كرمي فرماندار شهرستان ملارد نيز در اين يادواره گفت: پرچم سرخ امام حسين (ع) بود كه جوانان ما را در دوران هشت سال دفاع مقدس تشويق به حضور پر شور در جبهه هاي جنگ براي دفاع از ميهن اسلامي كرد.

وي افزود: جوان 16 ساله براي خودكشي به جبهه نمي رود، بلكه با تأسي گرفتن از خون سرخ و نهضت امام حسين (ع) به دفاع از اسلام و ميهن مي رود.

بيست و يكمين يادواره 275 شهيد شهرستان ملارد به مناسبت آغاز سوگواري سالار شهيدان حضرت ابا عبد الحسين (ع) با حضور سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين كشور عصر روز شنبه در مسجد جامع شهر ملارد برگزارشد.

تهرام /م / 7409/ 699
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه