۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸
کد خبر: 81361369
T T
۰ نفر
ملت مسلمان ايران تا زماني كه ظلم در جهان باشد در برابر آن مي ايستد

سنندج - ايرنا- رييس سازمان بسيج مستضعفان گفت: ملت مسلمان و سلحشور ايران اسلامي تا زماني كه در جهان ظلمي باقي بماند در برابر آن ايستادگي و مقاومت خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار محمدرضا نقدي روز جمعه در رزمايش رزمي فرهنگي الي بيت المقدس استان كردستان در سنندج، ملت ايران را مدافع حق و حقيقت دانست و افزود: تا زماني كه عدالت و صداقت و درستي دنيا را فرا نگيرد ملت ايران دست از مبارزه با مستكبران و صهيونيست ها برنخواهند داشت.

وي با اشاره به عقب نشيني دشمنان اسلام در كشورهاي اسلامي از مواضع خود آن را به بركت ايستادگي و مقاومت رزمندگان اسلام دانست و گفت: صهيونيست ها و مستكبران زماني كه در جنگ عليه مسلمانان پيروز مي شوند آن را مشروع و خوب مي دانند اما زماني كه مسلمانان در جنگ بر آنان غلبه مي كنند و آنان را شكست مي دهند جنگ را بد مي دانند و خواستار پايان دادن به آن هستند.

سردار نقدي به پيروزي مردم مسلمان فلسطين، عراق و سوريه در برابر مستكبران اشاره كرد و گفت: اكنون كه شكست خورده و مجبور به عقب نشيني شده اند مي گويند جنگ بد است و خواستار پايان دادن به جنگ هستند.

رييس سازمان بسيج مستضفعان، بيداري اسلامي در منطقه را در نتيجه ايستادگي و مقاومت ملت مسلمان ايران دانست و گفت: پيروزي و فتح سنگرهاي كليدي جهان توسط مسلمانان وعده امام (ره) است كه محقق خواهد شد.

وي اظهار كرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي در مقابل عزم و اراده بسيجيان كم آورده اند و شكست خورده و مجبور به عقب نشيني شده اند.

سردار نقدي افزود: امروز سردرگمي و گيجي را در رفتار مستكبران به وضوح مي توان ديد و ديگر سلاحشان كارايي ندارد.

وي با اشاره به اينكه دشمن از راه نظامي توان جنگيدن با ما را ندارد، گفت: اختلاف افكني و دامن زدن به مسايل قومي، مذهبي و فرقه اي ترفند دشمنان براي ايجاد اختلاف در ميان مسلمانان بخصوص در ايران اسلامي است.

وي به فعاليت 93 شبكه ماهواره اي براي دامن زدن به اختلافات و توهين به مقدسات اشاره كرد و گفت: كار اين شبكه ها توهين به مقدسات اهل تسنن و تشييع است اما دست آنها براي مسلمانان رو شده چرا كه گردانندگان اين شبكه ها انگليس خبيث است.

رييس سازمان بسيج مستضعفان افزود: اگر شبكه اي ادعاي مسلماني دارد بايد در يكي از كشورهاي اسلامي فعاليت نمايد نه اينكه در انگليس برنامه پخش كند.

وي با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب توهين به مقدسات را حرام اعلام كرده اند، گفت: افرادي روحاني نما در شبكه هاي به اصطلاح ديني و مذهبي به مقدسات اهل تسنن و تشييع توهين مي كنند و از اين طريق مي خواهند آتش اختلافات را شعله ور كنند اما كور خوانده اند چرا كه پايگاه اين شبكه ها انگليس تفرقه افكن و پليد است و دست آنان براي مسلمانان رو شده است.

سردار نقدي اظهار كرد: در ايران اسلامي شيعه و سني در كنار و هم با همدلي زندگي مي كنند و در دوران دفاع مقدس اين مساله به خوبي ثابت شد.

وي تاكيد كرد مسلمانان اهل تسنن و تشييع در ايران اسلامي به هيچ قيمتي وحدت خود را از دست نمي دهند و تا آزادي كامل قدس شريف به مبارزه عليه مستكبران و صهيونيست ها ادامه مي دهند.

رييس سازمان بسيج مستضعفان به خانواده شهيد قادرخانزاده در شهرستان بانه با تقديم شش شهيد به انقلاب اسلامي و همچنين شهيد ماموستا شيخ الاسلام به عنوان نمونه بارز شهداي اهل تسنن نام برد كه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي جان خود را فدا كردند.

سردار نقدي با اشاره به اينكه درخواست هاي زيادي از سوي رزمندگان اسلام در استان كردستان براي اعزام به غزه، كوباني، عراق و سوريه براي جنگيدن داريم، گفت: رزمندگان زيادي در اين كشورها وجود دارند و با دشمنان اسلام در حال جنگ هستند و اكنون نيازي به اعزام نيرو نداريم بلكه آنان نياز به حمايت و پشتيباني و سلح و امكانات دارند.

وي گفت: كشورهايي كه از آنان انتظار مي رفت حمايت و پشتيباني كنند با نامردي راه هرگونه حمايت را نيز بسته اند و در صف صهيونيست ها عليه مسلمانان ايستاده اند.

وي از بسيجيان ايران اسلامي خواست همواره آمادگي خود را حفظ كنند و براي نبرد سرنوشت ساز آماده باشند.

سردار نقدي حضور بسيجيان در رزمايش هاي مختلف را داراي پيام هاي زيادي براي دشمنان دانست و گفت: يكي از اين پيام ها به رژيم صهيونيستي در جهت رها كردن سرزمين هاي اشغالي است.

وي گفت: هرچه زمان اشغالگري صهيونيست ها در منطقه افزايش يابد آمادگي رزمندگان اسلام نيز بيشتر خواهد شد و رزمندگان روح و جسم خود را سرشار از آمادگي براي حاكم كردن عدالت و ازادي در دنيا بخصوص در قدس شريف مي كنند.

وي با اشاره به اينكه اكنون ايران اسلامي با تهديد فرهنگي و نرم دشمن مواجه است، گفت: دشمن براي گرفتن اقتدار ما، رو به تهديدات نرم و فرهنگي آورده است اما با ايمان و وحدت اين ترفند آنان را نيز خنثي خواهيم كرد.

وي خواستار توجه بيشتر به حلقه هاي تربيتي صالحين شد و با قدرداني از نقش روحانيون در تربيت اسلامي فرزندان اين سرزمين، گفت: بايد برنامه هاي فرهنگي گسترده اي در جهت دفع تهديدات دشمن اجرا شود.

رييس سازمان بسيج مستضعفان در بخش ديگري از سخنان خود از تلاش ها و زحمات پيشمرگان مسلمان كرد در دوران دفاع مقدس قدرداني كرد و گفت: اين افراد در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي زحمات بسياري كشيدند كه جاي تقدير دارد.

رزمايش الي بيت المقدس با حضور 20 هزار بسيجي در قالب 69 گردان در 10 شهرستان مختلف استان كردستان امروز جمعه اغاز شد.ك/2

7346/533

سرخط اخبار استان‌ها