۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 81359304
T T
۰ نفر

رشت - ايرنا - مسابقات واليبال ساحلي قهرماني كشور يادواره شهداي بانك تجارت در ساحل چابكسر شهرستان رودسر آغاز شد.

معاون فرماندار و رييس هيات واليبال رودسر روز چهارشنبه در حاشيه آغاز اين مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ايرنا از حضور 19تيم از سراسر كشور در اين دوره از رقابتها خبر داد.

'رحمان كاظمي' افزود: اين تيم ها در هشت گروه و بصورت دوره اي با يكديگر به رقابت مي پردازند و در مرحله بعدي بازي ها بصورت تك حذفي و هشت تيم برتر در آنجا مشخص خواهد شد.

وي با بيان اينكه اين مسابقات از امروز به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، جايزه اين مسابقات را 200ميليون ريال اعلام كرد كه به هشت تيم برتر اهدا خواهد شد.

به گفته رييس هيات واليبال رودسر، اين مسابقات به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش زير نظر فدراسيون واليبال با همكاري اداره ورزش و جوانان و هيات واليبال برگزار مي شود.



* اردوي شش روزه در كشور قطر

رييس فدراسيون واليبال ساحلي كشور نيز در حاشيه اين مسابقات در گفتگو با خبرنگار ايرنا از حضور هشت بازيكن در اردوي تيم ملي واليبال ساحلي جمهوري اسلامي خبر داد.

'كسري غفوري' افزود: به منظور آماده سازي تيم جهت شركت در بازيهاي آسيايي پوكت تايلند كه در آذر ماه جاري برگزار مي شود يك اردوي شش روزه در آبانماه در كشور قطر خواهيم داشت.

وي با بيان اينكه اعتبار و جايگاه اين مسابقات در سطوح بالاست اظهار كرد: چهار بازيكن ما در قالب دو تيم به اين مسابقات اعزام خواهد شد.

چابكسر از توابع شهرستان رودسر در 100كيلومتري شرق مركز استان گيلان قرار دارد.ك/3

7290/ 603