۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 81359077
T T
۰ نفر

فرگوسن سكوت خود را شكست

۳۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 81359077
فرگوسن سكوت خود را شكست

تهران - ايرنا - الكس فرگوسن سرمربي افسانه اي تيم منچستريونايتد انگليس سرانجام سكوت خود را در مورد اخراج ديويد مويس جانشين خود در اين تيم شكست.

به گزارش گاردين، وي كه قبلا از هرگونه اظهار نظري در مورد مويس امتناع كرده بود، با بيان اينكه وي در حد و اندازه هاي باشگاه بزرگي مثل منچستريونايتد نبود، فاش كرد كه بعد از شكست 3 بر يك اين تيم مقابل منچسترسيتي رو در رو با او حرف زده و عملكردش را زير سؤال برده است.

فرگوسن گفت: او درك نكرده بود يونايتد چه باشگاه بزرگي است.

وي در خصوص شيوه بازي مويس كه انتقادهاي بسياري را از سوي كارشناسان و بازيكنان سابق منچستريونايتد در پي داشت، ادامه داد: بازي سرعتي از ويژگي هاي تيم بود و اگر سرعت بازيكنان به هر دليلي كم مي شد، در بين دو نيمه حتما به آنها تذكر مي دادم.

فرگوسن افزود: در زمان حضور مويس نتايج تيم روز به روز بدتر شد و مويس هم با هر شكست ضربه سختي خورد. مي توانستم اين را از رفتارش ببينم. در ژانويه خوآن ماتا را به خدمت گرفتيم كه موجب تقويت تيم شد با وجود اين فضا براي مويس تنگ تر و تنگ تر شد. اين شرايط در نهايت به بركناري وي انجاميد.

فرگوسن همچنين در خصوص انتخاب مويس به عنوان جانشين خود و انتقاداتي كه به وي در مورد تيم مسني كه به جاي گذاشته بود، وارد شد، خاطر نشان كرد: انتخاب مويس به عنوان اولين مربي تيم از سال 1986 به بعد فرايند درستي بود. همه بازيكنان هم زير 25 سال بودند. بنابراين ما هر كاري كه انجام داديم كاملا درست و حرفه اي بود.

ورزشي**9126

سرخط اخبار ورزش